№ 2 (2019)
ӘДЕБИЕТ ШОЛУЫ 
5-11 299
Аннотация
Оқу барысында дұрыс тамақтанбау, жиі күйзелі, стандарттарға сай келмейтін өмір сүру материалдық және тұрмыстық жағдайлары, физикалық белсенділік, темекі шегу, алкоголь, есірткі тұтыну және психо -эмоционалдық қауырттылығы сияқты факторлардың әсерінен денсаулық әлсірейді. Көптеген студенттер ауруға шалдығу жағдайында, бұл себептен оларды қауіп-қатер тобына жатқызуға болады. Сондықтан, донозологиялық диагностика дәрігерлердің практикасында маңызды орынға ие болуы керек, сонымен қатар дәрігерлер іс жүзінде сау деп есептейтін, бірақ денсаулық пен аурудың шекарасында болуы мүмкін, студенттерге қолданылу керек. Осы жағдайларды диагностикалау, алдын-алу және жою - медицина ғылымының және практикалық денсаулық сақтаудың маңызды міндеті. Студенттерді оңалту және оңалтудың жетістігі көбінесе ұйымдық жұмыс түрлеріне, медициналық оңалту әдістеріне, оқыту деңгейі мен сапасына, жастар арасында емдеу және профилактикалық іс-шараларға байланысты. Мұның бәрі әрбір студенттің салауатты өмір салтына көшу үшін жағдай жасау бойынша шұғыл тиімді шаралар мен ережелерді қабылдауды талап етеді. Дамыту және жүзеге асыру үшін мемлекеттік органдардың бірлескен маңызды күш-жігері, университеттің барлық оқытушылары мен студенттерінің күш-жігері де қажет.
12-18 262
Аннотация
Автор отандық және шетел әдебиеттерін қарады, ол Қазақстандағы медицина оқушыларының заманауи құндылықтарын толық көрсетіп отырады, белгілі бір бағытты, дүниетанымды және қоғамдық қызметті түсіндіретін ынталандырушы факторды білдіретін қазіргі заманғы жастардың негізгі басымдықтарын ұсынады. Сондықтан медицина университеттерінде бүгінгі күннің басты міндеттерінің бірі - болашақ дәрігерлерді қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы процестерді есепке ала отырып практикалық денсаулық сақтау талаптарына сәйкес әлеуметтік мобильділікке үйрету.
19-24 243
Аннотация
Берілген баяндамада хирургия мен интенсивті терапиядағы өзекті мәселе - хирургиялық науқастардағы интраабдоминальді синдром мәселсі ұсынылған. Заманауи анықтамалар, клиника-диагностикалық концепция мен асқыныстарының классификациясы келтірілген. Құрсақішілік қысым мониторингінің заманауи тәсілдері мен қуықішілік қысымды өлшейтін қосымша аспапты қажет етпейтін арнайы жабық жүйе ұсынылған. Сонымен қатар интраабдоминальді гипертензияның хирургиялық емдеу жолдары талқыланды.
25-29 185
Аннотация
Мақалада медициналық жоғары оқу орындарының студенттерін шет тілді оқыту үрдісінің қазіргі жағдайы мен негізгі үрдістерін талдау жүргізіледі. Осы мәселені шешуде team-based learning, case-based learning қ азіргі заманғы кейс-технологияларын қолдану негізінде ағылшын тілінде сабақ беретін информатика сабағында артықшылықтары мен кемшіліктері негізделді. Шет тілді оқытудағы ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілікті жүзеге асырудың тиімді тәсілі болып табылады.
ЭКОЛОГИЯ ЖӘНЕ ГИГИЕНА 
30-35 219
Аннотация
Мақалада қазіргі жағдайдағы балалар иммундауының негізгі проблемаларын сипаттайды Автор балалардың иммунизациясы туралы статистикалық деректерді толығымен көрсететін отандық және шетел әдебиеттеріне сараптама жүргізді, балаларды күнделікті иммундау кезінде медициналық ұйымдармен кез-десетін негізгі проблемаларды ұсынады. Балалардың вакцинациялауына ата-аналық бас тартудың таралуы жыл сайын өсіп келеді және оның көрсеткіштері жоғары болып қалады, сондықтан осы мақаланың өзектілігі күмәнсіз.
КЛИНИКАЛЫҚ МЕДИЦИНА 
36-40 173
Аннотация
Мақалада іш қуысында гипертонияның жедел ішектің қуысының өткір хирургиялық патологиясы бар науқастарда асептикалық синтездің зақымдалған ішек қабырғасы арқылы грамтеріс микрофлораның транслокациясы өте ерекше биомаркерлік деңгейіне әсерін зерттеу нәтижелері көрсетілген. Зерттеуге сәйкес, жедел ішек патологиясы бар науқастарда ішкі ішектің қысымын жоғарылату науқастардың осы санатындағы негізгі аурудың ауырлық дәрежесін, бағасын және болжамын айтарлықтай төмендететін жүйелік қабыну реакциясы синдромының дамуымен аяқталатын, симптезді жағдайдың дамуына әкеліп соқтырады. Осы жағдайдың ерте диагнозы, демек, терапияны ерте бастамау пациенттің өмір сүруінде шешуші рөл атқарады.
Г. С. Турдунова,
Ж. Ә. Арынбекова,
А. Б. Бекетова,
А. Қ. Искендірова,
Г. С. Карабасова,
Д. Ж. Қуатова
41-43 264
Аннотация
Біз ювенильді жатырдан қан кету емінің эффективтілігін бағалау мақсатында 2012 жылдан 2018 жылдар арасындағы 98 қыз балалардың ауру тарихымен жұмыс жасадық. Зерттеу жұмыстарының нәтижелері бойынша ювенильді жатырдан қан кетуді тоқтату үшін гормональді гемостаз қолдану эффективтілі жоғары екені, сонымен қатар гормональді емес гемостаздан кейінгі кездескен рецедивтер санының гормональді гемостаздан кейінгіге қарағанда жоғары болатыны анықталды. Сондай-ақ, ювенильді жатырдан қан кетуді емдеуде хирургиялық гомеостаз қолданылмағаны анықталды. Зерттеу барысында ювенильді жатырдан қан кету кезінде қолданылатын симптоматикалық ем мен гормональды емнің эффективтілігі салыстырылып, тиімді әдістері ұсынылды.
44-53 209
Аннотация
Мақсаы: сандық рентгендегі әдіснамалық әдістерді енгізу, сурет сапасын жоғалтпай пациенттердің дозасын азайту. Материалдар мен әдістер: жұмыс «Электроника» (Ресей) компаниясының 3 цифрлық рентген аппараттарында «Мариинский» қалалық ауруханасында жүргізілді. Олар цифрлы рентген диагностикалық технологиясын қолданды, оларды модификациялау төмен доза жасады: асқазанды контрастты зерттеу үшін цифрлы рентгенмен импульстік флуороскопия; ішектің контрастты зерттеуі үшін сандық цифроскопия; «виртуалды растермен» кеуде ағзаларының сандық рентгені (ОГК); қатты түсіру режимінде OGK сандық флюорографиясы. Зерттеуге 420 адам қатысты. Асқазан мен ішектің флюороскопия нәтижесі бойынша пациенттер қабылдаған дозаларды талдау үшін 30 адамнан тұратын 2 топ 30 адамнан тұратын және 30 адамнан тұратын 2 бақылау топтары зерттелді. Онда зерттеуді енгізілген әдіснаманы дұрыс орындамаған ауруханалық радиологтар жүргізді. оны негізсіз өз техникасымен толықтырады. 120 кВ (100 адам) кернеуде қатты сәулелермен ату арқылы сандық флуорография (сандық) (50 адам) жоқ кеуденің органдарының сандық радиографиясын (ОГК) жасадық. ОГК-ны рентгенге тексеруден өткен бақылау тобындағы (50 адам) пациенттердің дозалары талданды және 100 кВ кернеуінде CP (100 адам) орындалды. Кейіннен өңдеу (компьютерлік) рентген суреттерін өңдеу Electron әзірлеген дәрігердің автоматтандырылған жұмыс орнының бағдарламалық жасақтамасының (AWP) мүмкіндіктерін қамтиды. Нәтижелер мен талқылау: асқазан мен ішектің рентгендік зерттеудің инновациялық әдістерін флюороскопияның кескіндері мен кадрларының санын қысқарту салдарынан дозаның 2 еседен астамға дейін төмендеуі анықталды. ОГК-ны растраграфиясыз және қатты бейнелеу арқылы радиография радиацияның мөлшерін айтарлықтай төмендетуге мүмкіндік берді. Қорытынды: 1) жоғары доза әдісі ретінде үздіксіз флуороскопия диагностикалық зерттеулер тәжірибесінен шығарылуы керек. Зерттеудің мақсатына байланысты импульстік флуороскопияның жылдамдығын таңдау керек; 2) науқастың дозасын тиісінше 2,5 және 4 есе азайтуға мүмкіндік беретін асқазан мен колонның CR-тің инновациялық әдістері ұсынылған; 3) цифрлық рентгендік ОгК-мен растрациялық сәулелену жоқ болса 3,5 есе азайтылады; 4) пациенттің дозасын азайту үшін OGK сандық флюорографиялық тексеруді қатты түсіру режимінде өткізу ұсынылады; 5) қайталанған кадрлар санын азайту және CR дәлдігін жақсарту үшін радиологтың автоматтандырылған жұмыс орнына ұсынылған цифрлық кейінгі өңдеудің барлық арсеналын пайдалану қажет.
ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУДЫҢ ҰЙЫМЫ ЖӘНЕ ЭКОНОМИКАСЫ 
54-56 198
Аннотация
Бұл мақаланың мақсаты - қажетті білімді берудің жаңа формалары және оқыту әдістерін таңдау, сондай-ақ, студенттің кәсіби өсуін және өзін-өзі тәрбиелеуді үнемі арттыруға көмектесу, білім беру процесін ұйымдастырудың бұл жаңа формалары дәстүрлі білімнің кемшіліктерін жоюға тиіс. Осы тұрғыдан алғанда жоғары білікті мамандарды даярлау үздіксіз білім беру мен іргелі және кәсіптік білім берудің сабақтастығына байланысты.
57-59 228
Аннотация
Мақала медициналық мекемелерді қашықтықтан білім беру технологиялары арқылы оқытуды ұйымдастыруға арналған. Қашықтықтан білім беру әртүрлі ақпарат көздері бар студенттердың тәуелсіз танымдық белсенділігін, оқытушымен тез және жүйелі өзара әрекеттесуін қамтамасыз етеді.
МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖӘНЕ ФАРМАЦЕВТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ 
60-67 222
Аннотация
Отуденттерінің клиникалық дағдыларын дамыту үшін, тиімді дәрі-дәрмектерді, олардың дозалары мен енгізу әдістерін тиімді таңдау, клиникалық диагнозға сәйкес белгілі бір ауру фармакотерапия үшін, ҚММУ клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасында СӨЖ орындау үшін, дәрілік формуляр түрінде және дәрілік терапияның клиникалық - фармакологиялық сараптама түрінде, оқу үрдісінде әдістемелік нұсқаулар әзірленді және енгізілді.
68-71 251
Аннотация
Ұсынылып отырған мақалада қазіргі уақытта гуманитарлық ғылымда кең тараған жүйелілік үрдістердің әдістемелік негізі басты назарға алынады. ҚМУ-дің білім жүйесінде қоғамдық гуманитарлық пәндер бойынша өткізілетін сабақтың түрлері мен әдістеріне «Рухани жаңғыру» бағдарламасының «Жаңа гуманитарлық білім. Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық» жобасын жүзеге асыру туралы қарастырылған. Жеке адам тәрбиесіндегі негізгі факторлар - отбасы мен оқу орындардағы оқу-тәрбие жұмысы, сондықтан оның процестерін рухани санасын қалыптастыру негізінде ұйымдастырудың мәні өте зор. Сондықтан, мақаламызда оқу процесінің, оның теориялық және тәжірибелік жақтарын ашуды мақсат еттік. Жастардың бойындағы рухани сана қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық негізі жұмыстың басты өзегі болды. Мақала жазу барысында оқу-тәрбие үдерісінің мазмұны мен әдістемесі жас ұрпақтың сана-сезіміне, ұлттық рухына, қоғаммен қарым-қатынасын және мінез-құлқын реттеуге бағыт-бағдар жасадық.
72-74 227
Аннотация
Бұл мақала медициналық білім беру жүйесінде танымал болып табылатын жаңа, заманауи өзіндік білім алу әдістерінің тиімділігін зерттеуге арналған. Мұнда қашықтықтан оқыту әдісі ретінде MOODLE платформасын пайдалану тиімділігінің қарама-қарсы тұстары, студенттердің көзқарасымен бағаланады. Сонымен қатар, қазіргі уақытта университетпен пайдаланылып келе жатқан MOODLE платформасының сапасын жақсарту және жетілдіру жолдары анықталады.
75-79 239
Аннотация
Мақалада «Қоғамдық денсаулық сақтау» мамандығы «жалпы гигиена» пәні бойынша 2 курс студенттеріне тәжірибелік сабақты өткізу барысында іскер ойын әдістерінің тиімділігін бағалау және тәжірибеге енгізу көрсетілді. Іскер ойынды өткізу ережесі, рөлдерді бейнелеу, әр бір студентке құсқаулық, жабдықтандыру және хронометраж толықтай сценарий бойынша жазылып көрсетілді. Іскер ойын сценарий ойынның бастапқы жағдайы көрсетіліп, жағдайлық есептерге негізделген. Студенттермен кері байланыс сұрақ-жауап арқылы жүзеге асырылады. Сұрақ-жауап нәтижесі бойынша, студенттердің көпшілігі іскер ойын сценарий құрастырылуын және енгізілуін жоғары бағалап, сабаққа материалдардың берілуіне қанағаттанарлық жауап берді. Кафедраның педагог ұжымының көзқарасы бойынша жасалған жұмыс педагогтық тәжірибеге оң мүмкіндік берді және белсенді әдісін оқытуды тәжірибеде қолдануға өз үлесін қосады.
80-82 196
Аннотация
Мақалада биофизиканың негізгі міндеттері, мәселелері және пәнаралық байланыстары талқыланып, тақырыпты оқытудың негізгі принциптері жазылған. Пәнаралық қарым-қатынас - студенттерді оқытудағы құзыреттілік тәсілін қалыптастырудың маңызды процестерінің бірі. «Биология және биофизика» модулін оқып жатқан кезде оқушылар бір пәннің оқылуымен шектелмейді. Оқу үрдісінде мақсаттар мен міндеттерге жету үшін студенттерді оқытудағы табысты өзара іс-қимыл үшін пәндердің тақырыптық жоспарын және оқыту әдістерін қайта қарау қажет. Модульді ұйымдастыру мен оқыту барысында адам организмінің даму заңдылықтарын биология мен биофизика тұрғысынан бірлесіп зерделеу үшін жалпы тақырыптар мен тәсілдер жасалды.
ТӘЖІРИБЕДЕН БАҚЫЛАУ 
83-89 335
Аннотация
Осы мақалада 66 жастағы миелодиспластикалық синдроммен сырқат науқаста Свит синдромының дамуы туралы клиникалық жағдай сипатталған. Әдебиетте миелодиспластикалық синдромның науқастарда Свит синдромымен асқынуы жайлы түрлі жайттар сипатталған, ол миелодиспластикалық синдромға дейін немесе бірге дамуы мүмкін. Дәл осы клиникалық жағдайда Свит синдромы аурудын бастапқы көрінісі болған. Глюкокортикостероидтармен ем жүргізу Свит синдромының көріністерінің кері дамуына ықпал еткен. Алайда, миелодиспластикалық синдром кезіндегі Свит синдромының диагностикасы мен емі бірталай қиын, себебі нейтрофилдардың қызметінің бұзылуы салдарынан инфекциялық асқынулар даму қаупі глюкокортикостероидтарды қолданған кезде тіпті арта түседі, және осындай жағдай біздің клиникалық жағдайда да сипатталған.
90-93 194
Аннотация
Идиопатиялық гиперэозинофильді синдром тәжірбиеде себебі анықталмаған мүшелер мен жүйелердің функциясының бұзылысымен жүретін ұзақ мерзімді эозинофилия ретінде анықталады. Патологиялық үдерісте жүрек, орталық және перифериялық жүйке жүйесі, өкпе және тері жиі қатысады. Ақыры өліммен аяқталатын асқазан-ішек жолдарының эозинофилді зақымдалу байқалатын, жедел аппендициттің типті симптомына тән клиникалық бейне. Аппендэктомиядан кейін шеткері қанда айқын эозинофилия байқалады, жүйкелік бұзылыстар және көп мүшелі жеткіліксіздіктер қосарланады. Гистологиялық зерттеуде ішек қабырғасының созылмалы ишемиясы және ащы ішектің облитерацияланған ангиопатиясы мен құрт тәрізді өсіндінің шажырқайының қабырғасындағы айқын эозинофилді инфильтрациясы байқалады. Осылайша, біз бұл жағдайда асқазан-ішек жолының негізгі зақымдалуы бар гиперэозинофильді синдромның жасырын ағымды болғанына сенімдіміз.
ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)
ISSN 2305-6053 (Online)