Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

Фармация мектебінің түлектерінің негізгі құзыреттіліктерін бағалау технологиясы

https://doi.org/10.59598/ME-2305-6053-2025-114-1-172-176

Толық мәтін:

Аннотация

Болашақ фармацевтердің негізгі құзыреттіліктерін дамыту олардың әлемдік фармацевтикалық кеңістіктегі бәсекеге қабілеттілігінің маңызды факторы болып табылады. Мақалада аралық аттестаттау кезеңінде «Дәрілік заттардың сапасын бақылау және стандарттау» пәні бойынша «6В10103-Фармация бакалавриат» білім беру бағдарламасының 5 курс студенттерінің практикалық дағдыларын бағалау технологиясын оқу процесіне енгізу нәтижелері келтірілген. Авторлар оқу процесінде оқытудың белсенді әдістерін қолданумен қатар, бейіндік пәндер бойынша білімді аралық бағалаудың әртүрлі нысандарын жетілдіру және енгізу қажеттілігі туындайды деген қорытындыға келеді. Мұндай педагогикалық технологиялар бақылау – талдау іс-шараларын жүргізудің нақты фармацевтикалық практикасына жақын жағдайларда дәрі-дәрмектерді сараптау бойынша алынған дағдыларды объективті бағалауға мүмкіндік береді.

Авторлар туралы

Л. М. Власова
Фармация мектебі «Қарағанды медицина университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамы
Қазақстан

Ленина Михайловна Власова – профессоры

100008, Қарағанды қ., Гоголь көшесі, 40



Р. К. Сотченко
Фармация мектебі «Қарағанды медицина университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамы
Қазақстан

100008, Қарағанды қ., Гоголь көшесі, 40



А. Н. Ногаева
Фармация мектебі «Қарағанды медицина университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамы
Қазақстан

100008, Қарағанды қ., Гоголь көшесі, 40



Әдебиет тізімі

1. Олейникова Т.А., Евстратов А.В., Дрёмова Н.Б., Хорлякова О.В. Качество фармацевтического образования с позиции потребителей. Вестник смоленской государственной медицинской академии. Педагогика. 2022; 21 (3): 190-197.

2. Аймагамбетов Е.Б., Раисов Э.М. Здоровье как экономическая категория на рынке медицинских услуг в Казахстане. Журнал Уральского государственного экономического университета Российской Федерации. 2011; 5: 96-103.

3. Досмагамбетова Р.С., Калиева Ш.С., Кемелова Г.С. и др. Сферы компетентности выпускника Карагандинского государственного медицинского университета специальности «Фармация». Караганда: КГМУ; 2012: 115.

4. Тимохина А.В. Компетентностный подход в основе формирования профессиональной направленности будущих фармацевтов. Новая психология профессионального труда педагога: от нестабильной реальности к устойчивому развитию. 2021; 1: 164-167.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Власова Л.М., Сотченко Р.К., Ногаева А.Н. Фармация мектебінің түлектерінің негізгі құзыреттіліктерін бағалау технологиясы. Медицина және экология. 2025;(1):172-176. https://doi.org/10.59598/ME-2305-6053-2025-114-1-172-176

For citation:


Vlassova L.M., Sotchenko R.K., Nogaeva A.N. Technology for assessing key competencies of pharmacy school graduates. Medicine and ecology. 2025;(1):172-176. (In Russ.) https://doi.org/10.59598/ME-2305-6053-2025-114-1-172-176

Қараулар: 18


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)