Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

Бейтілдік университет студенттеріне орыс тілі сабағында оқып үйретуде жаңа технологияларды қолданудың маңызды мәселелері

https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2024-114-1-177-183

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада жоғары оқу орнында қазақ тілінде оқытатын топтарда орыс тілін шет тілі ретінде оқыту мәселесіне арналған. Автор оқуға үйретуде инновациялық технологияларды қолдадудың өзекті мәселелеріне тоқталады. Жаңа ақпараттық технологиялардың дамуына, ақпараттың жаңа көздерінің, неғұрлым ықшам, икемді және ұтқыр көздерінің пайда болуына, білім алушылардың қызығушылақтары мен қажеттіліктерінің өзгеруіне байланысты оқу дағдыларын, әсіресе зерттелім оқылымы өзекті болып табылады. Мақалада оқылымның негізгі түрі – зерттелім оқылымның дағдыларын қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

Мақалада шет тілі ретінде орыс тілінде тәжірибелік сабақтарда жаңа технологияларды қолданудың нақты мысалдары қарастырылған. Атап айтқанда, үлгі ретінде университеттегі орыс тілінің стандартты бағдарламасындағы бірқатар тақырыптар бойынша сабақтар егжей – тегжейлі қарастырылады. Сабақтар

«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ 1 курс студенттеріне сабақ беру кезінде сынақтан өткен.

Талдау нәтижесінде автор жаңа технологиялар мәтін бойынша дәстүрлі жұмыстармен ұштастыра отырып, бейіндік емес ЖОО студенттерін оқуға үйретуде тиімді құрал болып табылады деген қорытындыға келеді. Жаңа технологиялар тартымды және ынталандыратын оқу ортасын құруға мүмкіндік береді, сол арқылы студенттердің оқу процесіне белсенді қатысуын және оқуға ынталандырады.

Автор туралы

Ә. Б. Куанышева
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ Тілдерді дамыту орталығы
Қазақстан

Әсел Бейсенбековна Куанышева – қауымдастырылған профессоры;

100008, Қарағанды қ., Гоголь к-сі, 40



Әдебиет тізімі

1. Амлинская Ю. Чтение на уроках РКИ в упражнениях и заданиях // https://languageteacher.school/

2. Иванова Т.А., Попова Т.И., Рогова К.А. Государственный образовательный стандарт по русскому языку как иностранному. Элементарный уровень. Базовый уровень. Первый уровень. Второй уровень. Общее владение. М.; СПб: Златоуст; 2007: 40.

3. Ковалева Е.Г. Вебинар: как читать с иностранцами русские тексты. Домашнее чтение. (Системы заданий по говорению на основе текста по РКИ) // https://mgu-russian.com/ru/teach/blog/528150/

4. Ковалева Е.Г. Преимущество ментальных карт в преподавании РКИ // https://mgu-russian.com/ru/teach/blog/377643/

5. Ковалева Е.Г. Уникальный ресурс возможностей для обучения РКИ. https://mgu-russian.com/ru/teach/blog/528418/

6. Лапошина А.Н., Лебедева М.Ю. Текстометр: онлайн-инструмент определения уровня сложности текста по русскому языку как иностранному. Русистика. 2021; 19 (3): 331-345.

7. Мареева Ю. Полезные советы по преподаванию РКИ. Как использовать ОБЛАКО СЛОВ на уроках РКИ. https://mgu-russian.com/ru/teach/blog/309321/

8. Новикова Н.С. Удивительные истории. 116 текстов. М.: Флинта, Наука; 2010: 368.

9. Nuttall C. Teaching reading skills in a foreign language. Oxford: Macmillan; 2005: 282.

10. От вакцины до бионических протезов: главные достижения медицины // https://iz.ru/news/663693

11. Сервис по созданию облаков слов WordArt. https://wordart.com/

12. Титов Р. Моя профессия – врач. https://pptonline.org/541871

13. Ферапонтова Н. Вечная профессия – врач // https://nsportal.ru/ap/library/drugoe/2013/04/08/vechnayaprofessiya-vrach

14. Чубарова О. Э. Шкатулочка. Тексты по чтению для иностранцев, начинающих изучать русский язык. М., Русский язык; 2022: 144

15. Шуманская Г.В., Втюрина К.А., Шабалина Л.А. Использование графических форм организации информации при работе с текстами научного стиля на занятиях по РКИ в медицинских вузах. Актуальные вопросы теории и практики преподавания русского языка как иностранного. Материалы международной научно-практической конференции. М.: МПГУ; 2021: 553-560.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Куанышева Ә.Б. Бейтілдік университет студенттеріне орыс тілі сабағында оқып үйретуде жаңа технологияларды қолданудың маңызды мәселелері. Медицина және экология. 2025;(1):177-183. https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2024-114-1-177-183

For citation:


Kuanysheva A.B. Topical issues of using new technologies in teaching reading in russian language classes to nonlinguistic high school students. Medicine and ecology. 2025;(1):177-183. (In Russ.) https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2024-114-1-177-183

Қараулар: 25


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)