Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

К. фармацевтикалық қызметкерлерді даярлауда «СhatGPT» AI-құралын қолдану

https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2024-113-4-139-144

Толық мәтін:

Аннотация

Зерттеудің мақсаты. Фармацевтика қызметкерлерін оқытуда ChatGPT жасанды интеллектпен құралын пайдалану перспективаларын зерттеу.
Материалдар және әдістер. 2020-2024 жылдар аралығындағы Scopus және ҒДРИ (РИНЦ) деректер базаларында мақала тақырыбы бойынша әдеби деректерге шолу жасалды, сонымен қатар фармацевт-студенттердің оқу процесінде «ChatGPT» (3.5 және 4.0 нұсқалары) жасанды интеллект құралын пайдалану нәтижелері талданды.
Нәтижелер және талқылау. Мақалада фармацевтика саласындағы шетелдік ғалымдардың «ChatGPT» жасанды интеллект құралы чат-ботын өмірдің әртүрлі аспектілерінде, сонымен қатар білім беру және кәсіби қызметте пайдалану тәжірибесі талқыланады. Қарағанды медицина университетінің Фармация мектебінде фармацевтикалық қызметкерлерді даярлаудағы оқу үдерісінде «ChatGPT» AI құралын пайдалану перспективалары зерттелді. Талдау нәтижесінде ChatGPT-ті оқыту іс-әрекетінде қолданудың оң жақтары да, тәуекелдері де талқыланды.
Қорытындылар. Алынған нәтижелер AI ChatGPT әлеуеті қоғамда тек ойын-сауық мақсаттарымен шектелмейтінін көрсетеді. Олар сондай-ақ білім беру мақсаттарын қамтиды және чатботпен өзара әрекеттесу арқылы өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу мүмкіндіктерін береді.

Авторлар туралы

Б. Ш. Айтжанова
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ Фармация мектебі
Қазақстан

100008, Қарағанды қ., Гоголь к-сі, 40



Н. А. Сағымбекова
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ Фармация мектебі
Қазақстан

100008, Қарағанды қ., Гоголь к-сі, 40



Е. А. Тулебаев
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ Фармация мектебі
Қазақстан

Ерболат Абибиллаевич Тулебаев

100008, Қарағанды қ., Гоголь к-сі, 40



И. К. Куспекова
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ Фармация мектебі
Қазақстан

100008, Қарағанды қ., Гоголь к-сі, 40



А. Т. Медешова
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ Фармация мектебі
Қазақстан

100008, Қарағанды қ., Гоголь к-сі, 40



П. З. Оразбаева
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ Фармация мектебі
Қазақстан

100008, Қарағанды қ., Гоголь к-сі, 40



Г. М. Абдрахманова
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ Фармация мектебі
Қазақстан

100008, Қарағанды қ., Гоголь к-сі, 40



А. К. Арымбеков
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ Фармация мектебі
Қазақстан

100008, Қарағанды қ., Гоголь к-сі, 40



Әдебиет тізімі

1. Алимбатыров М. Р. Роль студенческого научного общества Школы фармации в формировании фармацевтических кадров //Актуальные проблемы современности /М. Р. Алимбатыров, Е. А. Тулебаев. – 2020. – №4 (30). – С. 136-143.

2. Возмитель И. Г. Новые возможности интерактивной модели образовательного процесса // Сб. ст. XV междунар. науч.-практ. конф «Шамовские чтения». – М., 2023. – С. 339-341.

3. Зуев Е. А. Работа с помощью Chat GPT /Е. А. Зуев, М. А. Ефремов //Сб. ст. 2 Всерос. науч.- техн. конф. «Современные информационные технологии и информационная безопасность». – Курск, 2023. – С. 39-42.

4. Иутин А. С. Применение технологии чат-бот в рамках технической поддержки образовательного процесса в высшем учебном заведении /А. С. Иутин, Н. А. Кононов //Сб. ст. VI междунар. науч.-практ. конф. МЦНС «Наука и просвещение». – Пенза, 2023. – С. 60-62.

5. Макеев К. А. Изучение социальных последствий текста, генерируемого искусственным интеллектом: понимание влияния и ответственности этой технологии /К. А. Макеев, А. Н. Голбан, Я. С. Котов //Сб. науч. ст. 8 Всерос. нац. науч.-практ. конф. «Проблемы развития современного общества» /Под ред. В. М. Кузьминой. – Курск, 2023. – С. 280-283.

6. Сорокин Д. О. Отношение учеников школ и студентов вузов к применению чат-ботов с искусственным интеллектом в образовании //Державинский форум. – 2023. – Т. 7, №1 (25). – С. 21-30.

7. Тулебаев Е. А. Применение кейс-метода в подготовке фармацевтических специалистов / Е. А. Тулебаев, Г. М. Абдрахманова, И. В. Лосева //Актуальные проблемы современности. – 2020. – Т. 1 (27). – С. 105-109.

8. Тулебаев Е. А. Применение научно-ориентированного обучения при изучении дисциплины «Фармакогнозия» /Е. А. Тулебаев, И. К. Куспекова, И. В. Лосева и др. //Актуальные проблемы современности. – 2021. – Т. 2 (32). – С. 116-120.

9. Else H. Abstracts written by ChatGPT fool scientists //Nature. – 2023. – V. 613 (7944). – P. 423.

10. Heather D. A. Pharmacy student use of ChatGPT: A survey of students at a U.S. School of Pharmacy /D. A. Heather, Sue K. et al. //Currents in Pharmacy Teaching and Learning. – 2024. – V. 16, 11. – 102156.

11. Holden Thorp H. ChatGPT is fun, but not an author //Science. – 2023. – V. 379 (6630). – Р. 313.

12. Lipatov V. The future of digitalization: a new possibilities for democracy or a revival of totalitarian practices? //Danish Scientific Journal. – 2022. – №67. – P. 70-73.

13. O'Connor S. ChatGPT. Open artificial intelligence platforms in nursing education: Tools for academic progress or abuse? //Nurse Education in Practice. – 2023. – V. 66. – 103537.

14. Stokel-Walker C. ChatGPT listed as author on research papers: many scientists disapprove // Nature. – 2023. – V. 613 (7945). – P. 620-621.

15. Svendsen K. Short-term learning effect of ChatGPT on pharmacy students' learning / K. Svendsen, M. Askar, D. Umer //Explor. Res. Clin. Soc. Pharm. – 2024. – V. 15. – 100478.

16. Taesotikul S. ChatGPT vs pharmacy students in the pharmacotherapy time-limit test: A comparative study in Thailand /S. Taesotikul, W. Singhan, T. Taesotikul //Curr. Pharm. Teach. Learn. – 2024. – V. 16 (6). – P. 404-410.

17. Van Dis E. A. M. ChatGPT: five priorities for research /E. A. M. Van Dis, J. Bollen, W. Zuidema // Nature. – 2023. – V. 614 (7947). – P. 224-226.

18. Weidmann A. E. Artificial intelligence in academic writing and clinical pharmacy education: consequences and opportunities //Int. J. Clin. Pharm. – 2024. – V. 46 (3). – P. 751-754.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Айтжанова Б.Ш., Сағымбекова Н.А., Тулебаев Е.А., Куспекова И.К., Медешова А.Т., Оразбаева П.З., Абдрахманова Г.М., Арымбеков А.К. К. фармацевтикалық қызметкерлерді даярлауда «СhatGPT» AI-құралын қолдану. Медицина және экология. 2024;(4):139-144. https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2024-113-4-139-144

For citation:


Aitzhanova B.Sh., Sagymbekova N.A., Tulebayev Ye.A., Kuspekova I.K., Medeshova A.T., Orazbayeva P.Z., Abdrakhmanova G.M., Arymbekov A.K. The use of the ChatGPT AI tool in the training of pharmaceutical personnel. Medicine and ecology. 2024;(4):139-144. (In Russ.) https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2024-113-4-139-144

Қараулар: 41


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)