Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

Медициналық университеттерде хирургиялық құзыреттіліктерді бақылау үшін электрондық білім беру платформаларын пайдалану

https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2024-111-2-85-92

Толық мәтін:

Аннотация

Электронды оқыту платформаларының алға жылжудың әлеуетті құралы ретінде пайда болуы жаңалық емес, бірақ оларды пайдалану COVID-19 эпидемиясы кезінде айтарлықтай өсті. Қашықтықтан оқыту пайдаланушыларға проблемаларды ғана емес, сонымен қатар пайдаланушыға бағытталған шешімдерді ұсынады. Бұл зерттеудің мақсаты хирургиялық құзыреттіліктерді бақылау үшін электрондық оқыту платформасын енгізу бойынша зерттеу стратегиясын қалыптастыру негізінде медициналық оқу орындарында қолданылатын электрондық оқыту платформалары туралы әдебиеттерді зерттеу болып табылады. Мақсатқа жету үшін 2015-2023 жылдар аралығында жарияланған журналдар мен конференция материалдарынан PubMed, Research Gate, Google Scholar, Web of Science және Scopus дерекқорларында сілтеме жасалған мақалалар іздестірілді. Медициналық оқу орындарындағы электрондық оқыту платформаларын пайдаланушылардың тәжірибесін зерттеу үшін зерттелетін саладағы әдебиеттер жүйеленді, бұл әдіснамалық базаның негізін жасауға мүмкіндік берді.

Ұсынылған құрылым немесе мазмұнды талдау үлгісі электронды оқытуды одан әрі зерттеу үшін пайдаланылуы мүмкін және электрондық оқыту жүйелерін сәтті енгізу және медициналық университеттерде хирургиялық құзыреттіліктердің мониторингі үшін нұсқаулық ретінде қызмет етеді. Нақты электрондық оқыту әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттеу маңызды бағыт болып табылады, өйткені олардың артықшылықтары толық зерттелмеген және олар негізінен электрондық оқыту платформаларына қатысты. Мұнда электронды оқытудың әртүрлі ерекшеліктерін Қазақстандағы және басқа да шет елдердегі медициналық білім беру жүйесіне енгізу контекстінде қарастырамыз.

Авторлар туралы

Д. Е. Аманова
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ
Қазақстан

100008, Караганда қ., Гоголя көшесі, 40



А. Д. Бақытжан
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ
Қазақстан

Айым Думанқызы Бақытжан 

100008, Караганда қ., Гоголя көшесі, 40



Е. С. Жунусов
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ
Қазақстан

100008, Караганда қ., Гоголя көшесі, 40



Д. Н. Матюшко
«Қарағанды медицина университеті» КеАҚ
Қазақстан

100008, Караганда қ., Гоголя көшесі, 40



Әдебиет тізімі

1. Babu N. Challenges and Opportunity of E-Learning in Developed and Developing Countries – A Review /N. Babu, D. Reddy //International Journal of Emerging Research in Management and Technology. – 2015. – V. 4. – P. 259-262.

2. Brennan J. N. Online case-based educational meetings can increase knowledge, skills, and widen access to surgical training /J. N. Brennan, A. J. Hall, E. J. Baird //The nationwide Virtual Trauma & Orthopaedic Meeting series. – 2023. – V. 21(5). – P. 263-270.

3. Dhir S. K. E-learning in medical education in India /S. K. Dhir, D. Verma, M. Batta //Indian Pediatrics. – 2017. – V. 54. – P. 871-877.

4. Feeley, A. Surgical Skill Acquisition in Medical Students on the Virtual Platform: Is it as Effective as Conventional Proctoring Methods? / A. Feeley, I. Feeley, D. Hehir //Journal of the American College of Surgeons. – 2021. – V. 233. – P. 471-476.

5. Glasbey J. C. Early years postgraduate surgical training programmes in the UK are failing to meet national quality standards: An analysis from the ASiT/BOTA Lost Tribe prospective cohort study of 2,569 surgical trainees /J. C. Glasbey, R. L. Harries, A. J. Beamish //International Journal of Surgery. – 2018. - V. 52. – P. 376-382.

6. Hall A. J. IMPACT of COVID-19 on hip fracture services /A. J. Hall, N. D. Clement, A. M. J. MacLullich //A global survey by the International Multicentre Project Auditing COVID-19 in Trauma & Orthopaedics. – 2022. – V. 20. – P. 237-240.

7. Kumins N. H. Computer-based video training is effective in teaching basic surgical skills to novices without faculty involvement using a self-directed, sequential and incremental program /N. H. Kumins, V. L. Qin, E. C. Driscoll //The American Journal of Surgery. – 2021. – V. 221. – P. 780-787.

8. Maatuk A. M. The COVID-19 pandemic and E-learning: challenges and opportunities from the perspective of students and instructors /A. M. Maatuk, E. K. Elberkawi, S. Aljawarneh //J. Comput. High Educ. – 2021. – V. 34. – P. 21-38.

9. Maertens H. Systematic review of e-learning for surgical training /H. Maertens, A. Madani, T. Landry //The British Journal of Surgery. – 2016. – V. 103. – P. 1428-1437.

10. Somayeh M. The effectiveness of E-learning in learning: A review of the literature Ph.D. of Nursing, Instructor, Department of nursing, Lahijan Branch, Islamic Azad University, Instructor, Department of Operating Room, Faculty of Medical Sciences, Birjand Un /M. Somayeh, M. Dehghani, F. Mozafari //International Journal of Medical Research & Health Sciences. – 2016. – V. 5. – P. 86-91.

11. Suzianti A. Continuance Intention of E-Learning: The Condition and Its Connection with Open Innovation /A. Suzianti, S. A. Paramadini // Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity. – 2021. – V. 7. – P. 97.

12. Thanawala R. M. Education Management Platform Enables Delivery and Comparison of Multiple Evaluation Types /R. M. Thanawala, J. L. Jesneck, N. E. Seymour //The British Journal of Surgery. – 2019. – V. 76. – e209-e216.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Аманова Д.Е., Бақытжан А.Д., Жунусов Е.С., Матюшко Д.Н. Медициналық университеттерде хирургиялық құзыреттіліктерді бақылау үшін электрондық білім беру платформаларын пайдалану. Медицина және экология. 2024;(2):85-92. https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2024-111-2-85-92

For citation:


Amanova D.E., Bakytzhan A.D., Zhunusov E.S., Matyushko D.N. Use of e-learning platforms to monitor surgical competencies in medical universities. Medicine and ecology. 2024;(2):85-92. (In Russ.) https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2024-111-2-85-92

Қараулар: 146


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)