Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

ЖАЛПЫ ФАРМАКОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫНДА RBL ИГЕРУ ТӘЖІРИБЕСІ

Толық мәтін:

Аннотация

Ғылыми зерттеулердің шеберлігін қалыптастыру үшін, жалпы фармакология кафедрасының студенттері өздерінің жеке жұмысының шеңберінде жоба, резюме және эссе түрінде RBL жүргізудің бірнеше түрлерін әзірледі. Ғылыми-зерттеу құрылымы және зерттеу жұмыстарын жобалауға қойылатын талаптар студенттердің өзіндік жұмысының әдістемелік нұсқауларында баяндалған. Студенттердің өзіндік жұмысын жобаны, резюме, эссе, жазу жөнінде кері байланыс сауалнамасы жасалды. Зерттеу жұмысын жасағаннан кейін студенттер кері байланыс шеңберінде сауалнама жүргізді. Сауалнамада студенттердің фармакология бойынша қажетті көлемде білім алуға деген саналы ниеті қызығушылығын тудырды. Студенттердің көпшілігі тапсырманы орындады, алайда кейбіреулер негізгі тезистерді қысқа тұжырымдаудың және оларды негіздеудің мүмкін еместігінен туындаған мәселеге тап болды, сондай-ақ, олардың қорытындыларын жинақтап, зерттеуді қорытындылады, кейбіреулері дұрыс ақпарат беруде қиындықтарға тап болды. Осылайша, RBL студенттердің өз бетінше атқаратын жұмысына пайдалану: тәжірибелік дағдылар мен қабілеттерді дамыту; ОСӨЖ және СӨЖ бойынша сабақтарға дайындық барысында ғылыми әдебиеттердің әдеби шолуын белсенді түрде қолданылады.

Авторлар туралы

Л. И. Пивень
Карағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


К. У. Карабаева
Карағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


А. Р. Романова
Карағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


Т. В. Ким
Карағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


Т. Л. Николаева
Карағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


М. К. Кудеринова
Карағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


Л. В. Пенькова
Карағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Артюхина А. И. Образовательная среда высшего учебного заведения как педагогический феномен: монография. - Волгоград: Изд-во ВолГМУ, 2006. - 237 с.

2. Белогурова В. А. Научная организация учебного процесса. - М.: ГЭОТАР-Медиа, 2010. - 512 с.

3. Дианкина М. С. Профессионализм преподавателя высшей медицинской школы (психолого-педагогический аспект). - М.: 2002. -256 с.

4. Кемелова Г. С. Научно - ориентированное обучение в медицинском образовании /Г. С. Кемелова, М. А. Газалиева, Н. Ш. Ахметова //Междунар. журн. прикладных и фундаментальных исследований. - 2015. - №12-10. - С. 1866-1869.

5. Кудрявая Н. В. Врач-педагог в изменяющемся мире: Традиции и новации /Н. В. Кудрявая, Е. М. Уколова, А. С. Молчанов. - М.: ГОУ ВУНЦМЦ МЗ РФ, 2001. - 304 с.

6. Basic Medical Education WFME Global Standards for Quality Improvement. The 2012 Revision. WFME Office. - University of Copenhagen. - Denmark, 2012. - 46 р.

7. Knutson K. Bringing the excitement and motivation of research to students; Using inquiry and research-based learning in a year-long biochemistry laboratory /K. Knutson, J. Smith, P. Nichols et al. //Biochem. Mol. Biol. Educ. - 20l0. - V. 38(5). - P. 324-329.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Пивень Л.И., Карабаева К.У., Романова А.Р., Ким Т.В., Николаева Т.Л., Кудеринова М.К., Пенькова Л.В. ЖАЛПЫ ФАРМАКОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫНДА RBL ИГЕРУ ТӘЖІРИБЕСІ. Медицина және экология. 2018;(1):149-155.

For citation:


Piven L.I., Karabaeva K.U., Romanova A.R., Kim T.V., Nikoiayeva T.L., Kuderinova M.K., Penkova L.V. IMPLEMENTATION EXPERIENCE OF RBL AT THE DEPARTMENT OF GENERAL PHARMACOLOGY. Medicine and ecology. 2018;(1):149-155. (In Russ.)

Қараулар: 202


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)