Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ШАРТТАРДАҒЫ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ҚҰРЫЛЫМДАҒЫ ТЫҢДАУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІКЖҮМЫСЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Авторлар балалар хирургиядағы тыңдаушылардың өзіндік және оның ішінде оқытушымен бірге жұмыстарының бакалавриат, интернатура, резидентурада 86.7% тыңдаушыларда білімдік үдүрүстін деңгейіне ықпалы зерттелген. Педагогикалық процестің қолданылатын тұжырымдамасын оқыған кезде «жасырын қалаулар» компоненті анықталды (34,6%), ол табиғи және білімділік компоненттермен клиникалық ойлаудың дамуына әсер етті. Құзыреттілік матрицаны қайта ұйымдастырып және оқутышының компьютерінде е-папканы құрастырып автоматтандырылған жүйелердін (Platonus, Sirius) жеттілдіру ролін арттырып олардың ықпалымен тыңдаушылардың GPI (93.6%) көбейту көз қарасынан стартап-ойларға (133.3%) бағыттап инновациялық талаптарға сәйкес болуға үсыныс көрсетілді.

Авторлар туралы

М. С. Аскаров
Қарағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


Х. Б. Бісмілдін
Қарағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


А. З. Құсаинов
Қазақ медициналық үздіксіз білім беру университет
Қазақстан


М. А. Рахманов
Қазақ медициналық үздіксіз білім беру университет
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Акмырза З. Ш. Педагогическая техника в имиджелогии преподавателя /З. Ш. Акмырза, Н. М. Жулаева, А. Ж. Накпаева //International Scientific and Practical Conference «WORLD SCIENCE». - 2016. - №6 (10), Vol. 4. - С. 36-37.

2. Андронов В. П. Формирование клинического мышления в условиях вузовского обучения //Известия Самарского научного центра Российской академии наук. - 2012. - Т. 14, №2. - С. 106-119.

3. Ахмедьянова Г. Ф. О стратегии модульного преподавания дисциплины в вузе /Г. Ф. Ахмедьянова, A. M. Пищухин //Успехи современного естествознания.- 2007.- №10. - С. 41.

4. Ветштейн С. С. Ценностные ориентации студентов медицинского университета /С. С. Ветштейн, В. Б. Молотов-Лучанский, Г. С. Кемелова //Тр. конф. «Проблемы и опыт реализации болонских соглашений». - Будва, 2012. - С. 101-104.

5. Койков В. В. Методология медицинской науки и образования /В. В. Койков, Г. А. Дербисалина //Денсаулық сақтауды дамыту журналы. - 2012. - №4 (65). - С. 67-78.

6. Лукьянец П. Б. Творческие основания клинического мышления //Омский научный вестник. - 2010. - №2 (86). - С. 126-129.

7. Пещеров Г. И. Методология научного исследования: Учеб. пособие /Г. И. Пещеров, О. Н. Слоботчиков. - М.: Институт мировых цивилизаций, 2017. - 312 с.

8. Ясько Б. А. Клиническое мышление в структуре профессионального мышления врача //Человек. Сообщество. Управление. -2008. - №4. - С. 82-91.

9. Bakeev D. A. The influence of education on the quality and standard of living. specificities of the educational process in Russia /D. A. Bakeev, I. A. Berdysh, Y. O. Agafonova //Сб. науч. тр. «Основные вопросы теории и практики педагогики и психологии». - Омск, 2016. -199 с.

10. Boris K. Kluchnikov Reflections on the concept and practice of educational planning // Prospects. - 1980. - V. 10. - Pp. 27-39.

11. Jacobs E. A. Five teacher profiles in student-centred curricula based on their conceptions of learning and teaching //BMC Medical Education. -2014. - V. 14. - P. 220.

12. Marilla D. Svinicki Moving Beyond «It worked»: The Ongoing Evolution of Research on Problem-Based Learning in Medical Education // Educ. Psychol. Rev. - 2007. - V. 19. - P. 63.

13. Rachel E. Medical education and professional development //Medical teacher's community journal. - 2014. - №4. - Pp. 26-31.

14. Salter K. L. Knowledge «Translation» as social learning: negotiating the uptake of research-based knowledge in practice /K. L. Salter, A. Kothari //BMC Medical Education. - 2016. - V. 16. - P. 76.

15. Vogeltanz-Holm N. Implementation and Evaluation of a Team-Based Learning Approach Within a Hybrid Problem-Based Learning Medical Education Curriculum /N. Vogeltanz-Holm, L. M. Olson, K. E. Borg //Med. Sci. Educ. - 2014. - V. 24. - P. 125.

16. Wang E. A. Developing an integrated framework of problem-based learning and coaching psychology for medical education: a participatory research //BMC Medical Education. - 2016. -V. 16. - Pp. 1-14.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Аскаров М.С., Бісмілдін Х.Б., Құсаинов А.З., Рахманов М.А. ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ШАРТТАРДАҒЫ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ҚҰРЫЛЫМДАҒЫ ТЫҢДАУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІКЖҮМЫСЫ. Медицина және экология. 2018;(2):121-124.

For citation:


Askarov M.S., Bismiidin Kh.B., Kusainov A.Z., Rakhmanov M.A. SELF-WORKING TUTORIALS IN THE STRUCTURE OF HIGHER MEDICAL EDUCATION IN NEW INNOVATIVE CONDITIONS. Medicine and ecology. 2018;(2):121-124. (In Russ.)

Қараулар: 196


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)