Ковид-19 пандемиясы кезінде студенттердің онлайн оқытуға қанағаттануы
https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2023-108-3-48-57
Аннотация
Бұл зерттеудің негізгі мақсаты студенттердің онлайн оқу жүйесіне қанағаттануын бағалау.
Материалдар мен әдістер. Зерттеуге Қарағанды медицина университетінің халықаралық медицина факультетінің «Жалпы медицина» білім беру бағдарламасының 3 курс бакалавриатының 160 студенті қатысты. Студенттердің онлайн форматта «Медицинадағы биостатистика» пәнін оқығаннан кейін білім алудағы оқыту, бағалау, дағдылары мен тәжірибесін дамыту процестеріне қанағаттануы бағаланды.
Студенттердің оқу үдерістеріне қанағаттануын бағалау үшін «Measuring student satisfaction from the Student Outcomes Survey» сауалнамасы қолданылды.
Нәтижелер мен талқылау. Зерттеуге қатысқан студенттердің 79 %-ы жалпы онлайн оқыту үдерісіне қанағаттанды. Сонымен қатар, студенттердің 30 %-ға жуығы пәнді оқыту кезінде оқытушы оларды қызықтырды немесе қызықтырмады деген пікірге күмәнды немесе келіспейтінін көрсетті. Осындай студенттердің саны білім мен дағдыны бақылау жүргізілетін уақыт аралықтарына қанағаттанбады.
Қорытынды. Алынған нәтижелер жалпы онлайн оқытуға мәжбүрлеп көшу студенттердің оқыту, бағалау, дағдыларды қалыптастыру және оқу тәжірибесі сияқты оқу процестеріне қанағаттануына әсер етпейтінін көрсетті.
Қорытынды. Оқытудың сапалы нәтижелеріне қол жеткізу және оқушылардың оқу процесіне қанағаттануын арттыру үшін оқыту форматына (онлайн немесе офлайн) байланысты оқушылардың білімі мен дағдыларын оқыту және бағалау әдістерін қайта қарау және түзету қажет емес.
Авторлар туралы
М. А. СорокинаҚазақстан
Қарағанды
Б. К. Койчубеков
Қазақстан
Қарағанды
Н. К. Омарбекова
Қазақстан
Назгүл Кәкенқызы Омарбекова – Қарағанды медицина университетінің информатика және биостатистика кафедрасының ассистенті
Қарағанды
О. К. Жамантаев
Қазақстан
Қарағанды
А. Д. Харин
Қазақстан
Қарағанды
Әдебиет тізімі
1. Almaiah M. A. Exploring the critical challenges and factors influencing the E-learning system usage during COVID-19 pandemic /M. A. Almaiah, A. Al-Khasawneh, A. Althunibat //Education and Information Technologies. – 2020. – № 6 (25). – C. 5261-5280.
2. Al-Mawee W. Student’s perspective on distance learning during COVID-19 pandemic: A case study of Western Michigan University, United States /W. Al-Mawee, K. M. Kwayu, T. Gharaibeh //International Journal of Educational Research Open. – 2021. – V. 2. – C. 100080.
3. Alsubai S. A. F. Bald eagle search optimization with deep transfer learning enabled age-invariant face recognition model //Image and Vision Computing. – 2022. – V. 126. – 104545.
4. Barbu A. Perspective of Teachers and Students towards the Education Process during COVID-19 in Romanian Universities /A. Barbu, M. A. M. Popescu, G. Moiceanu //International Journal of Environmental Research and Public Health. – 2022. – № 6 (19). – P. 3409.
5. Barche A. Student perceptions towards online learning in medical education during the COVID-19 pandemic: a mixed-methods study // F1000Research. – 2022. – V. 11. – P. 979.
6. Fieger P. Measuring student satisfaction from the student outcome survey. – Adelaide: National Centre for Vocational Education Research, 2012. – 20 p.
7. Garg A. Online Education: A Learner’s Perspective During COVID-19 //Asia-Pacific Journal of Management Research and Innovation. – 2020. – № 4 (16). – P. 279-286.
8. Haleem A. Understanding the role of digital technologies in education: A review //Sustainable Operations and Computers. – 2022. – V. 3. – P. 275-285.
9. Hamblin K. Sustainable Social Care: The Potential of Mainstream «Smart» Technologies // Sustainability. – 2022. – № 5 (14). – З. 2754.
10. Kaur A. Survey of Smart Classroom Literature /A. Kaur, M. Bhatia, G. A. Stea //Education Sciences. – 2022. – № 2 (12). – C. 86.
11. Nambiar D. The impact of online learning during COVID-19: students’ and teachers’ perspective //International Journal of Indian Psychology. – 2020. – № 2 (8). – P. 783-793.
12. Pattanshetti R. Online education in pandemic times with specific reference to higher education: students’ perspectives //International Journal of Computer Engineering And Applications. – 2022. – № XII (XV). – P. 61.
13. Sauro J. Estimating Completion Rates from Small Samples Using Binomial Confidence Intervals: Comparisons and Recommendations /J. Sauro, J. R. Lewis //Proceedings of the Human Factors and Ergonomics Society Annual Meeting. – 2005. – № 24 (49). – P. 2100-2103.
14. Stoian C. E. Transition from Online to Faceto-Face Education after COVID-19: The Benefits of Online Education from Students’ Perspective // Sustainability. – 2022. – № 19 (14). – P. 12812.
15. Wilson E. B. Probable Inference, the Law of Succession, and Statistical Inference //Journal of the American Statistical Association. – 1927. – № 158 (22). – P. 209-212.
16. Zeeshan K. Internet of Things for Sustainable Smart Education: An Overview /K. Zeeshan, T. Hämäläinen, P. Neittaanmäki //Sustainability. – 2022. – № 7 (14). – P. 4293.
17. Zhang Q. Perceptions towards online learning among medical students during the COVID-19 pandemic //Heliyon. – 2023. – № 2 (9). – e13119.
18. Statistics online – checks assumptions, interprets results [Электронный ресурс]. URL: https://www.statskingdom.com/ (дата обращения: 30.03.2023).
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Сорокина М.А., Койчубеков Б.К., Омарбекова Н.К., Жамантаев О.К., Харин А.Д. Ковид-19 пандемиясы кезінде студенттердің онлайн оқытуға қанағаттануы. Медицина және экология. 2023;(3):48-57. https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2023-108-3-48-57
For citation:
Sorokina M.A., Koichubekov B.K., Omarbekova N.K., Zhamantayev O.K., Harin A.D. Student satisfaction with online learning during the COVID-19 pandemic. Medicine and ecology. 2023;(3):48-57. (In Russ.) https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2023-108-3-48-57