Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

FOR21 ЭРАСМУС+ жобасының студенттері арасында коммуникативті дағдыларды қалыптастыру сауалнамасын талдау

https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2023-107-2-68-74

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада медицина студенттері арасында коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың өзек- тілігі, «Коммуникациялық дағдылар» пәнін оқытудың әдістемелік аспектілерін түзетудің маңыздылығы қарастырылады, Эраcмус+ жобасының бағдарламасы бойынша коммуникациялық дағдыларды оқытудың аралық нәтижелері көрсетіледі. Студенттерге сауалнама өткізу арқылы тестке дейінгі және тестен кейінгі нәтижені көруге болады. Зерттеу жұмысы 1 курс студенттері арасында жүргізілді. Зерттеу ұзақтығы бір семестр құрады. Сауалнама оқытудың басында және соңында екі кезеңде өткізілді. Медициналық университеттер арасындағы халықаралық және отандық тәжірибелер келтірілді, осы пәнді оқытудағы ең маңызды жетістіктер көрсетілді. Алынған мәліметтер оқу үдерісінде әзірленген әдістеменің тиімділігін көрсетеді. «Дәрігер пациент» диадасында коммуникативтік дағдыларды түсіну,пайдалану туралы түсінік бар, сол арқылы медициналық ЖОО студенттерінің коммуникативті құзыреттілігін оқытудың басынан бастап қалыптастыруды қадағалау.

Авторлар туралы

C. Х. Мадалиева
С. Д. Асфендияров атындағы ҚазҰМУ
Қазақстан

Алматы



Ф. А. Багиярова
С. Д. Асфендияров атындағы ҚазҰМУ
Қазақстан

Алматы



К. Т. Қашағанова
С. Д. Асфендияров атындағы ҚазҰМУ
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Давыдова Н. С. Навыки общения с пациентами: симуляционное обучение и оценка коммуникативных навыков в медицинском вузе: Метод. рук. – Екатеринбург: ООО «АТгрупп», 2019. – 128 с.

2. Мадалиева С. Х. К вопросу об организации развития коммуникативной компетентности у студентов медиков /С. Х. Мадалиева, С. Т. Ерназарова, А. Ж. Кудайбергенова //Междунар. журн. эксперим. обр. – 2016. – №2. – С. 334-337.

3. Мадалиева С. Х. Особенности формирования коммуникативной компетентности у студентов медицинских вузов /С. Х. Мадалиева, С. Т. Ерназарова. – Saarbrucken: LAP LAMBERT Academic publishing; Heinrich-bocking, 2013. – S. 6-8.

4. Мониторинг формирования коммуникативной компетентности в медицинских вузах: Метод. пособие /М. А. Асимов, Д. Драпер, С. Х. Мадалиева и др. – Алматы: КазНМУ им С. Д. Асфендиярова, 2012. – 96 с.

5. Обучение коммуникативным навыкам студентов медицинских вузов – мода или назревшая необходимость? (Обзор литературы и опыт преподавания) /Л. В. Сахно, В. И. Орел, И. В. Колтунцева и др. //Профилактическая медицина. – 2021. – №24. – С. 63-68. https://doi.org/10.17116/profmed20212404163

6. Организация формирования коммуникативной компетентности в образовательном процессе в условиях КазНМУ /М. А. Асимов, С. Х. Мадалиева, К. Т. Кашаганова, Ф. А. Багиярова //Матер. 8 междунар. науч.-практ. конф. «Бял ГРАД – БГ». – София, 2012. – С. 29-31.

7. Сильверман Дж. Навыки общения с пациентами /Дж. Сильверман, С. Керц, Дж. Дрейпер. – М.: ГРАНАТ, 2018. – 314 с.

8. Формирование коммуникативной компетентности будущих врачей и обучающихся института последипломного образования медицинского университета /Ж. Е. Турчина, Т. К. Турчина, О. В. Нор, О. Я. Шарова //Современные проблемы науки и образования. – 2016. – №5. – С. 56-63.

9. Effectiveness of Digital Education on Communication Skills Among Medical Students: Systematic Review and Meta-Analysis by the Digital Health Education Collaboration /B. M. Kyaw, P. Posadzki, S. Paddock et al. //J. Med. Internet. Res. 2019; 21(8): e12967.https://doi.org/10.2196/12967


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мадалиева C.Х., Багиярова Ф.А., Қашағанова К.Т. FOR21 ЭРАСМУС+ жобасының студенттері арасында коммуникативті дағдыларды қалыптастыру сауалнамасын талдау. Медицина және экология. 2023;(2):68-74. https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2023-107-2-68-74

For citation:


Madaliyeva S.K., Bagiyarova F.A., Kashaganova K.T. Analysis of the survey of the formation of communication skills among students of the FOR21 ERASMUS+ project. Medicine and ecology. 2023;(2):68-74. (In Russ.) https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2023-107-2-68-74

Қараулар: 242


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)