Резиденттердің сәтті кәсіби бейімделуінің факторы ретінде мотивацияны пәнаралық зерттеу
https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2023-107-2-60-67
Аннотация
Бұл зерттеудің өзектілігі резиденттердің кәсіби даярлығының сапасы мен жетістігі мәселесіне бай- ланысты, оның маңызды факторы – оларды жұмысқа ынталандыратын және бағыттайтын мотивтердің жиынтығы.
Зерттеудің мақсаты – пәнаралық тәсілдерді жүзеге асыру негізінде резиденттердің жаңа білім беру ортасына бейімделу кезеңінде (алғашқы екі айда) табысты кәсіпқойлану үшін ынталандырулар кешенін анықтау.
Бұл мәселені зерттеудің жетекші әдістері социологиялық сауалнама және психодиагностикалық те- стілеу, зерттеудің сандық нәтижелерін статистикалық өңдеу болды. Экспериментке 369 тұрғын қатысты.
Зерттеу нәтижелері резиденттердің табысты кәсіби бейімделуінің жетекші мотивтері әрі қарай білім алу үшін орынды саналы таңдау болып табылатынын көрсетті; клиникалық орындардағы қазіргі за- манғы жағдайларды және практикалық және педагогикалық тәжірибесі бар тиімді тәлімгерлерді ескере отырып, мамандық таңдау; басшысы резиденттерді оқытумен айналысатын және практикалық денсаулық сақтаумен кураторлар тартылатын бөлімді таңдау.
Авторлар медициналық ұйымдар мен медициналық университеттердің тиімді өзара іс-қимылын ескере отырып, жалпы денсаулық сақтау жүйесінің құндылықтарының құрамдас бөліктерінде резиденттерді ынталандыру орнының үлгісін ұсынады.
Зерттеудің маңыздылығы алынған нәтижелердің медициналық білім беруді жақсартуға ықпал етуін- де. Зерттеу материалдары тәлімгерлерге, кураторларға, медициналық университеттердің әкімшілігіне пайдалы болуы мүмкін.
Авторлар туралы
Т. В. РябоваРесей
Қазан
Л. М. Мухарямова
Ресей
Қазан
Әдебиет тізімі
1. Корж Е. В. Педагогическая модель формирования социальной и личностной мотивации врачей – ординаторов к будущей профессиональной деятельности /Е. В. Корж, Е. Л. Бельских, Н. В. Наумова //Наука и образование: новое время. – 2018. – №5. – С. 543-552.
2. Орманбетова Н. Б. Повышение эффективности подготовки специалистов здравоохранения Республики Казахстан в резидентуре //Наука о жизни и здоровье. – 2017. – № 1. – С. 100-103.
3. Плугина М. И. Роль педагогики и психологии в развитии самоактуализации и ценностных ориентаций ординаторов медицинских вузов /М. И. Плугина, Т. А. Майборода //Кардиоваскулярная терапия и профилактика. – 2022. – Т.21. – С. 3142. DOI: 10.15829/1728-8800-2022-3142.
4. Рябова Т. В. Исследование факторов профессиональной адаптации ординаторов /Т. В. Рябова, А. Г. Жидяевский, Л. Л. Галимова, Л. М. Мухарямова //Казанский педагогический журнал. – 2022. – № 4. – С. 209 –216. DOI: 10.51379/KPJ.2022.154.4.025.
5. Трегубов В. Н. Совершенствование подготовки врачей-стоматологов в ординатуре посредством их мотивации к образовательной деятельности /В. Н. Трегубов, М. Ю. Кузнецова, А. Е. Дорофеев //Медицинское образование и профессиональное развитие. – 2021. – Т. 12, №1. – С. 81-90. DOI: 10.33029/2220-8453-2021-12-1-81-90.
6. Тукбекова Б. Т. Роль наставничества в профессиональной адаптации резидентов и обучающихся медицинского вуза /Б. Т. Тукбекова, Г. Т. Ташенова, А. А. Базарбаева // Современные вызовы для медицинского образования и их решения: сборник трудов по материалам Всероссийской учебно-методической конференции. – Курск: КГМУ, 2023. – Т. 2. – С. 262-265.
7. Browne M. C. The difference in communication skills between native Russian and foreign physicians-in-training at Kazan State Medical University /M. C. Browne, S. Alaskari, A. N. Maksudova //Journal of Graduate Medical Education. – 2019 – V. 11, № 6. – P. 725-726. DOI: 10.4300/JGME-D-19-00734.1
8. Deptola A. Motivation and adaptation of residents / A. Deptola // Journal of Graduate Medical Education. – 2021. – Vol. 13, № 1. – Р. 11 – 14. DOI: 10.4300/JGME-D-20-00309.1
9. New edition of WFME Standards for Postgraduate Medical Education. 2.03.23. https://wfme.org/news/new-edition-of-wfme-standards-for-postgraduate-medical-education/
10. Pelaccia T. Motivation in medical education / T. Pelaccia // Medical Teacher. – 2017. – Vol. 39, № 2. – Р. 136 –140. DOI: 10.1080/0142159X.2016.1248924.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Рябова Т.В., Мухарямова Л.М. Резиденттердің сәтті кәсіби бейімделуінің факторы ретінде мотивацияны пәнаралық зерттеу. Медицина және экология. 2023;(2):60-67. https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2023-107-2-60-67
For citation:
Ryabova T.V., Mukharyamova L.M. Interdisciplinary research of motivation as a factor of successful professional adaptation of residents. Medicine and ecology. 2023;(2):60-67. (In Russ.) https://doi.org/10.59598/ME-2305-6045-2023-107-2-60-67