Кері байланыс ұтымды фармакотерапияны оқыту сапасын арттыру құралы ретінде
Аннотация
Мақала интерндердің кері байланысы негізінде медициналық жоғарғы оқу орнында білім беру үрдісінің сапасын зерттеуге арналған. Зерттелетін мәселенің өзектілігі қазіргі білім беру үрдісіне қатысушылар арасындағы жүйелі және ұйымдастырылған кері байланыс рөлінің артуына байланысты белсенді оқытуды орнатуға негізделген. Алынған нәтижелер интерндер алатын білім сапасын толық және объективті бағалаушылар екендігін көрсетті. Кері байланыс деректері білім беру үрдісін сапалы жақсартуға мүмкіндік береді.
Авторлар туралы
Н. К. ДюсембаеваҚазақстан
Клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы
Қарағанды
Ш. С. Калиева
Қазақстан
Клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы
Қарағанды
А. Х. Абушахманова
Қазақстан
Клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы
Қарағанды
Т. К. Сагадатова
Қазақстан
Клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы
Қарағанды
Н. Т. Дильдабекова
Қазақстан
Клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы
Қарағанды
Әдебиет тізімі
1. К зоне европейского высшего образования. Коммюнике встречи европейских министров, отвечающих за высшее образование г. Прага, 19 мая 2001 года. http://nihe.bsu.by/images/ehea/Praga_2001.pdf
2. Курьян М.Л. Содержательная сторона обратной связи в процессе обучения // Education and Self Development. 2017.-Vol.12. - №1.–Р.56-62. http://eandsdjournal.org/wpstuff/uploads/sites/2/2017/08/ ESD50-E.pdf
3. Трой Д. Сэдлер, Дана Л. Зейдлер Научная грамотность, PISA и социологический дискурс: оценка прогрессивных целей естественнонаучного образования. //https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/tea.20327
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Дюсембаева Н.К., Калиева Ш.С., Абушахманова А.Х., Сагадатова Т.К., Дильдабекова Н.Т. Кері байланыс ұтымды фармакотерапияны оқыту сапасын арттыру құралы ретінде. Медицина және экология. 2022;(2):95-97.
For citation:
Dyusembaeva N.K., Kalieva Sh.S., Abushahmanova A.H., Sagadatova T.K., Dildabekova N.T. Improving the quality of teaching rational pharmacotherapy on the basis of feedback with interns. Medicine and ecology. 2022;(2):95-97. (In Kazakh)