Студенттер мен оқытушылардың «TEAM BASED LEARNING» оқытудың белсенді әдісін қабылдауын талдау
Аннотация
Студенттер мен оқытушылар медициналық жоо зерттеу нәтижелері айырмашылықтарды қабылдау әдісін топтық-бағдарлы оқыту (TEAM BASED LEARNING) осы мақалада келтірілген. Зерттеудің мақсаты анықтау болып табылады түсіну және қабылдау негізгі мақсаттары оқыту әдісін командада жұмыс, оқыту нәтижелерін жеткізудегі. Зерттеу үшін әлеуметтік сауалнама 66 студенттер мен 29 оқытушысы арасында 15 мәселелер бойынша жүргізді. Зерттеу нәтижелері талдау түсіну маңызды әдістің командалық-бағдарланған оқыту студенттер мен профессор-оқытушылар құрамы мүмкіндік берді және екі респонденттердің тобына негізгі мәселелері бөлу, ең жақсы тәсілін ақпараттандыру құндылықтары туралы мен кемшіліктері әдісі іздеу TBL қызығушылығын арттыру, тартылу және нәтижелер жауапкершілігін оқытудың білім беру үрдісінің қатысушыларының өткізу кезінде топтық оқыту әдісі үшін. Оқытушылар мен студенттердің пікірі көптеген сұрақтарда ұқсас бірақ бірдей болып табылмайды, және негізгі айырмашылық мақсаттары қабылдауна топтық-бағдарланған оқытуда көрінеді, алынған нәтижелерге сүйене отырып қорытынды жасауға болады. Бұл әдісті, оны бағаламау компоненті ретінде оқу маңыздылығы толықсыз түсінігі себеп болуы мүмкін.
Авторлар туралы
М. М. ВалиевҚазақстан
Қарағанды
Е. Г. Алисейко
Қазақстан
Қарағанды
Д. М. Туребекова
Қазақстан
Қарағанды
Г. С. Кемелова
Қазақстан
Қарағанды
Әдебиет тізімі
1. Аулейсова С. К. и др. Применение командного обучения по дисциплине «ревматология» в условиях дистанционного обучения //Наука и здравоохранение. – 2021. – №. 1. – С. 65-68.
2. Сарсенова Л.К. Методические рекомендации для преподавателей кафедра методологии медицинского образования// АГИУВ Алматы. – 2020. – 125 с.
3. Жупенова Д. Е. и др. Активные методы обучения (CBL и ТБЬ) на практических занятиях у студентов 4 курса специальности» общая медицина» //Медицина и экология. – 2020. – №. 3 (96). – С. 79-84.
4. Джакупова Д. Е. Командный метод обучения (TBL) на практических занятиях по экономике в медицинском вузе //Педагогика и психология: актуальные вопросы теории и практики. – 2015. – С. 128-130.
5. Досмагамбетова Р.С и др. Педагогический процесс в медицинском образовании// Монография. - 2014. – 312 с.
6. Сайфулина Н. Ф. и др. Инновационные технологии обучения студентов на кафедре общественного здоровья и здравоохранения№ 1 КГМУ //Медицина и экология. – 2017. – №. 3 (84). – С. 115-118.
7. Кемелова Г.С. и др. Подходы клинического обучения//Учебно-методическое пособие. – 2018.- С. 59-61.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Валиев М.М., Алисейко Е.Г., Туребекова Д.М., Кемелова Г.С. Студенттер мен оқытушылардың «TEAM BASED LEARNING» оқытудың белсенді әдісін қабылдауын талдау. Медицина және экология. 2022;(2):76-81.
For citation:
Valiev M.M., Aliseiko E.G., Turebekova D.M., Kemelova G.S. Analysis of the perception of the active learning method «TEAM BASED LEARNING» by students and teachers. Medicine and ecology. 2022;(2):76-81. (In Russ.)