Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

Медициналық университеттегі білім беруді оңтайландыру және даралау құралы ретінде қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері

Толық мәтін:

Аннотация

КЕАҚ «Қарағанды медицина университеті» Клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасында «Мейірбике ісі» білім беру бағдарламасы бойынша «Фармакология негіздері» пәнін оқитын студенттерді қашықтықтан оқыту аспектілері қаралды.
Медициналық жоғары оқу орындарында қашықтықтан оқыту формасын қолдану пікірталас болып қалады, өйткені медициналық білім берудің оқытушы-студент, дәрігер-пациент қатынастарына байланысты өзіндік ерекшеліктері бар.Бірақ мұндай жағдайларда да бұл оқыту форматы өзінің икемділігін көрсетеді. Қашықтықтан оқыту әрбір студенттің өздігінен білім алуына шексіз мүмкіндіктер береді, тәртіпті дамытады, орналасқан жеріне немесе жұмыс орнына қарамастан қажетті білім алуға көмектеседі. Қашықтықтан оқыту COVID-19 пандемиясы кезінде ерекше маңызға ие болды.
Авторлар қашықтан оқыту формаларын қолданудың талдауын, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін ұсынады. Мақалада оқытушылар коммуникативті, оқу-тәрбиелік, мотивациялық, ұйымдастырушылық және техникалық процестерде кездескен қашықтықтан оқыту технологияларын қолданудағы қиындықтар көрсетілген.Сонымен қатар, Moodle білім беру платформасында күндізгі бөлімде оқитын студенттер үшін қашықтықтан оқытуды қолдану мүмкіндіктері мен тәжірибесі ашылып, дәлелденген.

Авторлар туралы

С. К. Жаугашева
«Қарағанды медицина университеті»
Қазақстан

коммерциялық емес акционерлік қоғам клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы

Қарағанды



Л. И. Пивень
«Қарағанды медицина университеті»
Қазақстан

коммерциялық емес акционерлік қоғам клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы

Қарағанды



Т. В. Ким
«Қарағанды медицина университеті»
Қазақстан

коммерциялық емес акционерлік қоғам клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы

Қарағанды



К. У. Карабаева
«Қарағанды медицина университеті»
Қазақстан

коммерциялық емес акционерлік қоғам клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы

Қарағанды



М. Т. Асмагамбетова
«Қарағанды медицина университеті»
Қазақстан

коммерциялық емес акционерлік қоғам клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы

Қарағанды



А. Р. Романова
«Қарағанды медицина университеті»
Қазақстан

коммерциялық емес акционерлік қоғам клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы

Қарағанды



Т. Л. Николаева
«Қарағанды медицина университеті»
Қазақстан

коммерциялық емес акционерлік қоғам клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы

Қарағанды



Н. Т. Дилдабекова
«Қарағанды медицина университеті»
Қазақстан

коммерциялық емес акционерлік қоғам клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы

Қарағанды



М. К. Кудеринова
«Қарағанды медицина университеті»
Қазақстан

коммерциялық емес акционерлік қоғам клиникалық фармакология және дәлелді медицина кафедрасы

Қарағанды



Әдебиет тізімі

1. Гончарова О.Н., Халилова М.Ю. Особенности дистанционного обучения в высших учебных заведениях в условиях пандемии Covid-19. Открытое образование. 2022;26(1):34-41. https://doi.org/10.21686/1818-4243-2022-1-34-41

2. Ласкина, Е.Е. Современные дистанционные формы обучения в 21 веке / Е.Е. Ласкина, Р.П. Аведова // SCIENCES OF EUROPE| Педагогические науки. – 2016 - №8 (8). – С.22-26.

3. Мирзаев Ш.С. Задачи дистанционного обучения. Программные реализации систем дистанционного обучения // Вопросы устойчивого развития общества. 2021. № 12. С. 839-842.

4. Тукенова Н.И., Груздева М.Л., Груздева К.Е. Результаты внедрения систем дистанционного обучения в вузах Казахстана // Современные наукоемкие технологии. – 2020. – № 12-1. – С. 242-246;

5. Шатуновский В.Л., Шатуновская Е.А. Ещё раз о дистанционном обучении (организация и обеспечение дистанционного обучения) // Вестник науки и образования. 2020. № 9-1(87). С.53-56.URL: https://top-technologies.ru/ru/article/view?id=38441 (дата обращения: 25.09.2022).

6. Piña A.A. Instructional Design Standards for Distance Learning. Bloomington: Association for Educational Communications and Technology, 2017. 133 p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жаугашева С.К., Пивень Л.И., Ким Т.В., Карабаева К.У., Асмагамбетова М.Т., Романова А.Р., Николаева Т.Л., Дилдабекова Н.Т., Кудеринова М.К. Медициналық университеттегі білім беруді оңтайландыру және даралау құралы ретінде қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері. Медицина және экология. 2022;(2):72-75.

For citation:


Zhaugasheva S.K., Piven L.I., Kim T.V., Karabayeva K.U., Asmagambetova M.T., Romanova A.R., Nicolaeva T.L., Dildabekova N.T., Kuderinova M.K. Features of distance learning as a tool for optimising and individualising education at a medical university. Medicine and ecology. 2022;(2):72-75. (In Kazakh)

Қараулар: 222


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)