Қарағанды медицина университетінде пәнаралық оқыту әдістері (саяси-әлеуметтік пәндер мысалында)
Аннотация
Қазіргі қоғамда денсаулық сақтау мамандарын даярлау үшін білім берудің әртүрлі формалары мен әдістері қолданылады. Бұл мақалада белсенді оқыту әдістерін пәнаралық байланыста қолдануды көрсеткіміз келеді. Пәнаралық оқыту әдістерін сабақта қолдану қазіргі таңда дәстүрлі білім беруден жемістіге көшу жолдары оқушылардың ұжымдық ғылыми іс-әрекетіне негізделуімен байланысты. Тәуелсіз Қазақстанның саяси жүйесін жаңғыртуда, зияткерлік қоғамның шығармашыл тұлғасын қалыптастыруда және ұлттық тарихтың жаңа аспектілерін зерделеуде тарихи сабақтастық бар. Қазақстанның жаңа тарихы қазақ және Қазақстанда тұратын басқа халықтар тарихының, бүкіл адамзат тарихының құрамдас бөлігі болып табылады. Бүгінгі таңда университеттер болашақ мамандарды даярлауда кәсіптік оқытуға көп көңіл бөлуде. Оның бір бөлігі қызмет саласында білімдерін пайдалануда пәнаралық байланыс арқылы пәндерді меңгеруде студенттердің коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады.
Қорытындыға келе отырып, бұл әдістеме қазіргі қоғамдағы ең тиімді, лайықты, білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауға лайықты әдіс деп ойлаймыз.
Авторлар туралы
Г. Г. АлиеваҚазақстан
Гульзат Габдоллақызы Алиева - магистр юридических наук, ассистент-профессора
Қарағанды
Ю. Г. Осинцева
Қазақстан
Қарағанды
Г. Б. Алипбекова
Қазақстан
Қарағанды
А. Х. Жоломанова
Қазақстан
Қарағанды
Әдебиет тізімі
1. Вербицкий, А.А. Университет оқытушысы білім беру реформасы контекстінде [Мәтін] / А.А.Вербицкий // Воронеж мемлекеттік техникалық университетінің хабаршысы - 2013.-Т.9.-N.5.2.- Б.3-10.
2. Гончарова, Н.Л. Қазіргі білім беру парадигмасындағы «құзыреттілік» және «құзыреттілік» категориясы [Мәтін] // СевКавМТУ ғылыми еңбектер жинағы. «Гуманитарлық ғылымдар» сериясы. - 2007. - № 5.
3. Ғазизова, Г.М. Оқытудың интерактивті әдістерін қолдану студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін табысты меңгеру факторы ретінде [Мәтін] // MELI Материалдары: электронды журнал. - 2008. - № 7.
4. Калентьева, Н.В., Бекбосынова Р.Б. Командно-ориентированное обучение как способ активации познавательной деятельности http://www.rusnauka.com/19_TSN_2014/Pedagogica/5_173470.doc.htm
5. Кенни, Э. Батыс философиясының жаңа тарихы [Мәтін]. – Алматы: Антика философиясы – 2018. – 128 б. Т.1.
6. Киселев, А.А. Студенттерді оқытуда белсенді әдістерді жоғары білім берудің заманауи мәселесі ретінде қолдану [Мәтін] // Білім, инновация, зерттеу қоғамды дамыту ресурсы ретінде: Халықаралық ғылыми-практикалық материалдар. конф. (Чебоксары, 14 қараша 2018 ж.). - Чебоксары: «Сәрсенбі» баспасы, 2018 ж.
7. Оголцова, Е.Г., Хмельницкая, О.М. Оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту құралы ретінде белсенді оқытуды қалыптастыру [Мәтін] // Қазіргі жағдайда жоғары кәсіби білім беру сапасын дамыту. Аймақтық ғылыми-практикалық интернет-конференция материалдары. – 2009. - Б.129-133.
8. Сарсенбаева, С.С., Рамазанова, Ш.Х., Баймаханова, Н.Т. Медициналық жоғарғы оқу орындарындағы белсенді оқыту әдістері [Мәтін]. – Алматы, 2011. – 44 б.
9. Телеуов, М.Қ., Досмағамбетова Р.С., Молотов-Лучанский В.Б. Қарағанды мемлекеттік медицина университеті студенттерінің оқудағы және жетістіктерін бағалаудағы инновациялық технологиялар [Мәтін]. - Қарағанды, 2010. – 118 б.
10. Шибаев, В.П. Пәнаралық байланыстың негізгі белгілері және олардың функционалдық бағыты [Мәтін]. // Ана XII өңір. Scientific-tenkh. conf. «Университет ғылымы – Солтүстік Қазақстан облысына». - Солтүсті Кавказ мемлекеттік техникалық университеті. - 2008. - Т.2. - 194 б.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Алиева Г.Г., Осинцева Ю.Г., Алипбекова Г.Б., Жоломанова А.Х. Қарағанды медицина университетінде пәнаралық оқыту әдістері (саяси-әлеуметтік пәндер мысалында). Медицина және экология. 2022;(3):55-59.
For citation:
Alieva G.G., Osintseva Yu.G., Alipbekova G.B., Zholomanova A.K. Interdisciplinary teaching methods at Karaganda medical university (on the example of political and social disciplines). Medicine and ecology. 2022;(3):55-59. (In Kazakh)