Медициналық жоо-да шетелдік дидактикалық ортаға енгізілген кәсіптік бағдарланған білім беру
Аннотация
Қазіргі заманғы жоғары мектеп пәндік-тілдік интеграцияланған оқытудың педагогикалық технологиясын пайдалана отырып, көп тілді және көп мәдениетті тұлғаны дайындайды (ПТИО). (CLIL - Content and Language Integrated Learning). Көп тілді білім беру өзінің және шет тілдерінде оқытуға негізделген. Тілдер арнайы білім, кәсіби және әлеуметтік-мәдени құзыреттілік саласын түсіну құралына айналады және жеке тұлғаларға мамандардың әлемдік нарығында бәсекелесуге қосымша мүмкіндік береді.
Жұмыс мақсаты. ЖОО-да шет тілінде арнайы бағытталған пәндер (АОӘ) сабақтарында пайдалану тиімділігін практикалық тексеру CLIL.
Материалдар мен әдістер. Диагностикалық (сауалнама, студенттермен және оқытушылармен әңгімелер); бақылау (бақылау, тестілеу); когнитивті-жалпылау (психологиялық, әдістемелік және лингвоәдістемелік әдебиеттерді теориялық талдау); енгізу процесі
Нәтижелер мен талқылау. CLIL технологияларын қолдана отырып сабақтарды өткізудің әдістемелік ұсынымдары берілген
Қорытынды Оқытушылар оқытылатын пәннің кәсіби маманы болуы керек; сабақ барысында қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін жақсы меңгеру; дидактика принциптерін білу.
Нәтиже. ОАӘ-ні шет тілінде оқыту білім алушыларды шет тіліндегі дидактикалық ортаға енуді көздейді, оның шегінде біртіндеп пәндік-тілдік бейімделу жүреді.
Авторлар туралы
Н. М. ХарисоваҚазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
Ф. А. Миндубаева
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
Л. М. Смирнова
Ресей
дене шынықтыру және спорт
Кострома
Е. Ю. Салихова
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
Н. Н. Акимжанова
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
Ю. И. Ниязова
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
Г. К. Рыспаева
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
Ш. Ш. Сарсембаева
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
А. А. Адилбекова
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
Әдебиет тізімі
1. Боброва, Т. А. Современная система высшего образования Российской Федерации: основные проблемы и пути их решения / Боброва, Т. А. // Молодой ученый. — 2018. — № 45 (231). — С. 127-130.
2. Гизятова Л. А., Плотникова Н. Ф. Профессионально-ориентированное обучение английскому языку студентов-медиков / Гизятова Л. А., Плотникова Н. Ф. // Казанский лингвистический журнал. — 2019. — т. 2. — №. 4. — С. 67-73.
3. Мамаева И. И. Английский язык для специалистов в области спорта и физической культуры: учеб. пособие / Мамаева И. И. // Екатеринбург. — 2019. — 102 с.
4. Матиенко А. В. Иноязычная профессиональная коммуникативная компетенция: определение понятия в логике формирования полилингвальной и поликультурной личности / Матиенко А. В. // Педагогическое образование в России. — 2016. — № 5. — С. 112-116.
5. Мелёхина Е. А. Предметно-языковое интегрированное обучение CLIL в вузе: цели, содержание, методология / Мелёхина Е. А. //Известия Российского государственного педагогического университета им. А. И. Герцена. — 2021 — № 199 — С. 81-90.
6. Полилингвальное образование в эпоху постграмотности: коллективная монография / Гудова М. Ю. и др.. – Екатеринбург. — 2021. – 230 с.
7. Харисова Н. М., Миндубаева Ф.А., Смирнова Л.М. Психофизиологические аспекты VR-технологий в образовании / Харисова Н. М., Миндубаева Ф.А., Смирнова Л.М. // Биология и интегративная медицина — № 6 (53). — 2021. — с.391-397
8. Харисова Н.М. Свидетельство о государственной регистрации прав на объект авторского права «Методические указания для самостоятельной работы студентов «Память» (RBL) по дисциплине Физиология-1 (произведение науки) / Харисова Н.М.// № 138 (№ 008964) — 09 06.2017. — 8 с.
9. Харисова Н.М., Лебедева Г.В. Особенности преподавания физиологии с использованием метода CLIL (предметно-языкового интегрированного обучения) // Молодежь и глобальные проблемы современности. — Материалы республиканской научно-практической конференции студентов, магистрантов и молодых ученых (с международным участием) – Караганды. – Болашак Баспа. – 2018. – т. 1. – С. 120 – 123
10. Шуиншина Ш.М., Альпеисов Е.А., Ахметова Б.С., Туяков Е.А., Адамова М.Е. Некоторые вопросы модернизации системы образования Казахстана // Современные проблемы науки и образования. —2019. — № 2. — С. 56 — 63
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Харисова Н.М., Миндубаева Ф.А., Смирнова Л.М., Салихова Е.Ю., Акимжанова Н.Н., Ниязова Ю.И., Рыспаева Г.К., Сарсембаева Ш.Ш., Адилбекова А.А. Медициналық жоо-да шетелдік дидактикалық ортаға енгізілген кәсіптік бағдарланған білім беру. Медицина және экология. 2022;(4):82-91.
For citation:
Kharissova N.M., Mindubayeva F.A., Smirnova L.M., Salikhova Ye.Yu., Akimzhanova N.N., Niyazova Yu.I., Ryspayeva G.K., Sarsembayeva Sh.Sh., Adilbekova A.A. Professional-oriented education at higher medical school with immersion in a foreign didactic medium. Medicine and ecology. 2022;(4):82-91. (In Russ.)