Медициналық университеттерде белсенді оқу әдістерін қолданудың тиімділігі
Аннотация
Мақалада медициналық жоғары оқу орындарында оқытуда интерактивті оқыту әдістерін қолданудың маңыздылығы қарастырылған. Мақалада Қарағанды медицина университетінің морфология және физиология кафедрасында проблемалық оқыту элементтерін қолдану тәжірибесі көрсетілген. Авторлар студенттерге өз түсінігінің шегін табуға, проблемалық сұрақтар құруға, проблемалық сұрақтарға жауап іздеуге мүмкіндік беретін проблемалық оқыту элементтерін қолдану қажеттілігіне назар аударады, нәтижесінде білімнің үнемі жаңартылуы жүреді. Мұндай оқыту студентке күтілетін нәтижеге қол жеткізуге және студенттердің қандай мақсатқа қол жеткізгісі келетінін түсінуге мүмкіндік береді.
Авторлар туралы
Р. Т. КарибжановаҚазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
Г. Б. Шапатова
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
Б. С. Кусаинова
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
М. Ж. Ахметова
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
Е. Х. Батяева
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
И. А. Агаркова
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
С. Н. Шайкина
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
А. Т. Коржумбаева
Қазақстан
морфология және физиология кафедрасы
Қарағанды
Әдебиет тізімі
1. Досмагамбетова Р.С. Педагогический процесс в медицинском образовании / Р.С. Досмагамбетова, Ш.С. Калиева, Г.С. Кемелова –Караганда, 2012. – С. 90-92.
2. Артюхина А.И. Интерактивный метод обучения в медицинском вузе на примере ролевой игры / А.И. Артюхина, Е.Б. Марымова, Ю.А. Македонова, И.В. Фирсова // Успехи современного естесствознания. – 2014. – №4. – С. 122-126.
3. Малинина И.А. Применение активных методов обучения как одно из средств повышения эффективности учебного процесса / И.А. Малинина // Молодой ученый. – 2011. – №11, Т.2 – С. 166-168.
4. Пашковская И.Н. Разработка и внедрение инновационных образовательных технологий в образовательный процесс при введени в действие новых ФГОС ВПО. Методические рекомендации для профессорско-преподавательского состава / И.Н. Пашковская, Н.И. Королева. - СПб.: Изд-во СПбГУСЭ, 2011. – 103 с.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Карибжанова Р.Т., Шапатова Г.Б., Кусаинова Б.С., Ахметова М.Ж., Батяева Е.Х., Агаркова И.А., Шайкина С.Н., Коржумбаева А.Т. Медициналық университеттерде белсенді оқу әдістерін қолданудың тиімділігі. Медицина және экология. 2022;(4):75-77.
For citation:
Karibzhanova R.T., Shapatova G.B., Kusainova B.S., Akhmetova M.Zh., Batiaeva E.Kh., Agarkova I.A., Shaykina S.N., Korzhumbaeva A.T. Effectiveness of applying active learning methods in medical universities. Medicine and ecology. 2022;(4):75-77. (In Russ.)