Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

НУТРИЦИОЛОГИЯ ЖӘНЕ ЖАЛПЫ ГИГИЕНА КАФЕДРАСЫНЫҢ ОҚУ ҮРДІСІНДЕ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ ЭЛЕМЕНТТЕРІНІҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада нутрициология және жалпы гигиена кафедрасының «тағам гигиенасы» пәні бойынша жүргізілетін белсенді оқыту әдістемесі қарастырылған. Пәнді оқыту барысында белсенді оқыту дағдыларын қалыптастыру студенттерді ұжымдарда және топтарда жұмыс жасауына, тез арада шешім қабылдауға, сонымен қатар оған жауапкершілікпен қарауға, әріптестерімен тиімді қарым-қатынаста болуға, ғылыми-зерттеу жұмыстарына дағдыландырады.

Автор туралы

Ж. А. Сейлханова
Қарағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Дюсенова С. Б. Активные методы обучения в подготовке врача /С. Б. Дюсенова, Е. А. Корнеева //Успехи современного естестовознания. - 2014. - №12. - С. 138-140.

2. Койков В. В. Роль research-based learning в подготовке инновационно-активных специалистов системы здровоохранения /В. В. Койков, Г. А. Дербисалина //Денсаулық сақтауды дамыту журналы. - 2012. - №4(65). - С. 67 -78

3. Медициналық білім берудегі педагогикалық процесс: Монография /Р. С. Досмағамбетова Г. С. Кемелова, Ш. С. Қалиева және т. б. - Қарағанды: ҚММУ, 2012. - 120 б.

4. Нормы Физиологических потребностей в энергии и пищевых веществах для различных групп населения Республики Казахстан: Метод. рекомендация. - Астана, 2012. - 59 с.

5. Шаумова И. В. Активные методы обучения как способ повышения качества профессионального образования //Матер. междунар. науч. конф. «Педагогика: традиции и инновации». - М., 2011. - С. 57-61.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сейлханова Ж.А. НУТРИЦИОЛОГИЯ ЖӘНЕ ЖАЛПЫ ГИГИЕНА КАФЕДРАСЫНЫҢ ОҚУ ҮРДІСІНДЕ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ ЭЛЕМЕНТТЕРІНІҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ. Медицина және экология. 2018;(1):156-159.

For citation:


Seilkhanova Zh.A. ELEMENTS OF ACTIVE TEACHING METHODS IN THE EDUCATIONAL PROCESS AT THE DEPARTMENT OF NUTRITION AND GENERAL HYGIENE. Medicine and ecology. 2018;(1):156-159. (In Russ.)

Қараулар: 177


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)