Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ТӘЛІМГЕРЛІКТІҢ АЛАТЫН ОРНЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі таңдағы отандық денсаулық сақтау жүйесінің алдында тұрған өзекті мәселелердің бірі, медицина саласына жоғары деңгейде кәсіби құзыреттілікке, яғни олардың ішіне медициналық көмек көрсету бойынша терең білім және клиникалық ойлау қабілетіне ие сапалы маманмен қамтамассыз ету. Болашақ дәрігерде клиникалық ойлау қабілетінің, науқастармен және олардың туыстарымен қарым-қатынас орнатудың үлгісін қалыптастыруда тәлімгердің алатын орны ерекше.

Авторлар туралы

Г. Ж. Мершенова
Қарағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


Б. Н. Мирзаева
Қарағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


Н. Б. Мырзашова
Қарағанды мемлекеттік медицина университет
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Козлов А. Б. Традиции наставничества в Республиканской психиатрической больнице /А. Б. Козлов, Л. Г. Ронжина, А. В. Аверин // Матер. Всерос. науч.-практ. конф. «Сестринское дело в психиатрии». - Чебоксары, 2006. -С. 55-59.

2. Ронжина Л. Г. Наставничество как одна из форм воспитания и обучения молодого специалиста на рабочем месте /Л. Г Ронжина, А. В. Аверин //Тр. междунар. науч.-практ. конф. «Сестринское дело и высшее сестринское образование в XXI веке. Проблемы и перспективы». - СПб: СПбГМА им. И.И. Мечникова, 2012. - С. 35-36.

3. Ронжина Л. Г. Обучение и наставничество среднего медицинского персонала /Л. Г Ронжина, А. В. Аверин //Тез. докл III съезда психиатров, наркологов и психотерапевтов Чувашской Республики. - Чебоксары, 2005. -C. 303-306.

4. Allen T. D. Career benefits associated with mentoring for protege's: a meta-analysis /T.D. Allen, L. T. Eby, M. L. Poteet //Journ. of Applied Psychology. - 2004. - V. 89 (1). - Pp. 127136.

5. Berk R. A. Measuring the effectiveness of faculty mentoring relationships /R. A. Berk, J. Berg, R. Mortimer //Academic Medicine. - 2005. -V. 80 (1). - Pp. 66-71.

6. Buddeberg-Fischer B. Formal mentoring programmes for medical students and doctors - a review of the Medline literature /B. Buddeberg-Fischer, K. D. Herta //Medical Teacher. - 2006. -V. 28 (3). - Pp. 248-257.

7. Garr R. O. A qualitative study of mentoring and career progression among junior medical doctors. International /R. O. Garr, P. Dewe // Journ. of Medical Education. - 2013. - V. 4. - Pp. 247-252.

8. Kashiwagi D. T. Mentoring programs for physicians in academic medicine: a systematic review /D. T. Kashiwagi, P. Varkey, D. A. Cook // Academic Medicine. - 2013. - V. 88(7). - Pp. 1029-1037.

9. Sambunjak D. A systematic review of qualitative research on the meaning and characteristics of mentoring in academic medicine /D. Sambunjak, S. E. Straus, A. Marusic //Journ. of General Internal Medicine. - 2010. - V. 25(1). -Pp. 72-78.

10. Steven A. Mentoring for NHS doctors: perceived benefits across the personalprofessional interface /A. Steven, J. Oxley, W. G. Fleming // Journ. of the Royal Society of Medicine. - 2008. -V. 101. - Pp. 552-557.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мершенова Г.Ж., Мирзаева Б.Н., Мырзашова Н.Б. МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ТӘЛІМГЕРЛІКТІҢ АЛАТЫН ОРНЫ. Медицина және экология. 2018;(1):145-148.

For citation:


Mershenova G.Zh., Mirzayeva B.N., Myrzashova N.B. THE ROLE OF MENTORING IN THE MEDICAL EDUCATION SYSTEM. Medicine and ecology. 2018;(1):145-148. (In Russ.)

Қараулар: 257


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)