FEEDBACK AS A TOOL FOR IMPROVING THE QUALITY OF TEACHING RATIONAL PHARMACOTHERAPY
Abstract
About the Authors
N. K. DyusembayevaKazakhstan
Sh. S. Kaliyeva
Kazakhstan
A. Kh. Abushakhmanova
Kazakhstan
T. K. Sagadatova
Kazakhstan
Zh. V. Myasnikova
Kazakhstan
Yu. Yu. Kornienko
Kazakhstan
References
1. К зоне европейского высшего образования. Коммюнике встречи европейских министров, отвечающих за высшее образование г. Прага, 19 мая 2001 года http://nihe.bsu. by/ images/ehea/Praga_2001.pdf
2. Курьян М. Л. Содержательная сторона обратной связи в процессе обучения //Education and Self Development. - 2017. - V. 12. - ж №1. -Р. 56-62.
3. Трой Д. С. Научная грамотность, PISA и социологический дискурс: оценка прогрессивных целей естественнонаучного образования /Д. С. Трой, Л. З. Дана Трой Д. Сэдлер, Дана Л. Зейдлер //https://onlinelibrary.wiley. com/doi/abs/10.1002/tea.20327
Review
For citations:
Dyusembayeva N.K., Kaliyeva Sh.S., Abushakhmanova A.Kh., Sagadatova T.K., Myasnikova Zh.V., Kornienko Yu.Yu. FEEDBACK AS A TOOL FOR IMPROVING THE QUALITY OF TEACHING RATIONAL PHARMACOTHERAPY. Medicine and ecology. 2021;(1):88-92.