Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

ОФТАЛЬМОЛОГИЯ ЖӘНЕ ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯДАҒЫ ОҚЫТУДЫҢ БЕЛСЕНДІӘДІСТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Оқытудың белсенді әдістері мен құзыреттілік тәсілі - бұл Қазақстан Республикасында медициналық білім берудің жаңартылған жолдары болып табылады. Қазіргі жағдайда медициналық көмек көрсету сапасы оқытудың инновациялық әдістерімен тікелей байланысты. Офтальмология және оториноларингология кафедрасында қолданылатын оқытудың белсенді әдістері студенттерге кәсіби қызмет үшін қажетті білімді, шеберлікті және дағдыларды меңгеруге, клиникалық ойлау дағдыларын меңгеруге, шешім қабылдауға үлкен жауапкершілікпен қарауға мүмкіндік береді; студенттердің материалды меңгеру сапасы мен қызығушылығын арттырады, оқытудың тиімділігі мен өнімділігін арттырады, олардың шығармашылық қабілеттерін дамытады

Авторлар туралы

Л. С. Ли
Қарағанды медицина университет
Қазақстан


Г. П. Аринова
Қарағанды медицина университет
Қазақстан


С. П. Аринова
Қарағанды медицина университет
Қазақстан


В. И. Кузнецова
Қарағанды медицина университет
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Жук О. Л. Междисциплинарная интеграция как условие реализаций идей устойчивого развития в профессиональной подготовке студентов //Вестн. Белорусского государственного университета. Сер. Филология. Журналистика. Педагогика. - 2014. - №3. - С. 64-70.

2. Красножон Г. А. Компетентностный подход как основа высшего медицинского образования /Г. А. Красножон, О. П. Крыжановская //Матер. VII науч.-практ. конф. «Спецпроект: анализ научных исследований». - Владивосток, 2012. - С. 212-214.

3. Мандриков В. Б. Междисциплинарная интеграция в образовательном пространстве медицинского вуза /В. Б. Мандриков, А. И. Краюшкин, А. И. Перепелкин //Матер. ХХ межрегион. учеб.-метод. конф. «Медицинское образование в XXI веке: традиции и инновации». -Архангельск, 2015. - С. 63-65.

4. Пшенникова Е. В. Междисциплинарная интеграция в рамках модульного образования в медицинском институте. Вестник Северовосточного федерального университета им. М.К. Аммосова /Е. В. Пшенникова, Н. В. Борисова, И. Ш. Малогулова //Медицинские науки. - 2017. -№1 (06). - С. 123-126.

5. Русина Н. А. Компетентностью подход в системе высшего медицинского образования //Высшее образование в России. - 2010. -№2. - С. 100-107.

6. Тао Ю.-Й. Применение практического обучения в сочетании с проблемным режимом обучения в клиническом обучении офтальмологии /Ю.-Й. Тао, Х. Чжун //International eye science. - 2016. - V. 16 (6). - C. 1137-1139.

7. Шестакова Л. А. Теоретическая основа междисциплинарной интеграции в образовательном процессе //Вестн. Московского унта им. С. Ю. Витте. Серия 3: Педагогика. Психология. Образовательные ресурсы и технологии. - 2013. - №1 (2). - С. 47-52.

8. Шибаев В. П. Моделирование и организация учебной деятельности студентов на основе междисциплинарной интеграции: Дис..канд. пед. Наук. - Ставрополь, 2008. - С. 163-164.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ли Л.С., Аринова Г.П., Аринова С.П., Кузнецова В.И. ОФТАЛЬМОЛОГИЯ ЖӘНЕ ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯДАҒЫ ОҚЫТУДЫҢ БЕЛСЕНДІӘДІСТЕРІ. Медицина және экология. 2020;(3):72-74.

For citation:


Li L.S., Arinova G.P., Arinova S.P., Kuznetsova V.I. ACTIVE TEACHING METHODS IN OPHTHALMOLOGY AND OTORHINOLARYNGOLOGY. Medicine and ecology. 2020;(3):72-74. (In Russ.)

Қараулар: 190


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)