Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

ИНТЕРНАТУРАДАҒЫ ОБЪЕКТИВТІ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ КЛИНИКАЛЫҚ ЕМТИХАНҒА ТАЛДАУ

Толық мәтін:

Аннотация

Жұмыстың мақсаты. интернатурада объективті құрылымды клиникалық емтихан нәтижелерін талдау, оның тиімділігін арттыру және медициналық түлектерінің клиникалық құзіреттілігін арттыру жолдарын түсіну болды. Материалдар мен әдістер: «Жалпы медицина» мамандығының 272 интерні математикалық талдау әдісін қолдана отырып, емтиханның және жеке станциялардың ішкі сенімділігін бағалады (Кронбах a); станцияның дискриминация деңгейі және қиындық деңгейі; станциядағы есептік станцияны ескерусіз қорытынды баллмен корреляция коэффициенті; «станцияны шығарылғаннан кейін Кронбахтыңa». Нәтижелер мен талқылау: OK.KE - бұл сенімді (Кронбах a=0,66l) және сәйкес (дискриминация индексі 0,060-0,190), оны бізге заманауи білім беру технологияларының мысалы ретінде қарастыруға мүмкіндік береді. Тым күрделі және тым қарапайым станциялар табылмады, бірақ қиындық деңгейіне (80,4 балл) №5 станцияда «Ауруханаға дейінгі этапта ЖМҚБ-ның диагностикасы мен жедел жәрдемі» келді. Студенттердің құзіреттіліктеріндегі ең аз айырмашылықтар №7 станцияда, «Балалардағы цианоз кезіндегі дифференциалды диагностика» (0,060) және ең үлкені (0,190), №10 станцияда «Отбасын жоспарлау сұрақтары бойынша кеңес беру». Қарастырылатын станциялардың ішкі сенімділігі туралы мәселені түпкілікті шешу үшін олардың есептік парақтарының сипаттамаларын қарастырып, сарапшылардың сенімділігін бағалау қажет.

Авторлар туралы

О. В. Казимирова
Қарағанды медицина университет
Қазақстан


Г. М. Мулдаева
Қарағанды медицина университет
Қазақстан


Л. И. Арыстан
Қарағанды медицина университет
Қазақстан


Л. С. Хайдаргалиева
Қарағанды медицина университет
Қазақстан


Г. С. Кемелова
Қарағанды медицина университет
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Анализ текущей ситуации системы ПМСП. Ключевые проблемы //http://zdrav.zhetysu. gov.kz/ru/kontseptsiya-modernizatsii-pmsp/10-1-analiz-tekushchej-situatsii-sistemy-pmsp.html

2. Досмагамбетова Р. С. Организация и проведение объективного структурированного клинического экзамена /Р. С. Досмагамбетова, Г. М. Мулдаева, В. П. Риклефс //Симуляционное обучение по специальности «Лечебное дело». - М.: ГЭОТАР-Медиа, 2014. - С. 160.

3. Boursicot K. How to set up an OSCE /K. Boursicot, T. Roberts //The Clinical Teacher. -2005. - V. 2. - P. 16-20.

4. Curann VR. A review of evaluation outcomes of web-based continuing medical education /V. R. Curann, L. Fleet //Med. Educ. - 2005. -V. 39 (6). - P. 561-567.

5. Govaerts M. Workplace-based assess-ment:raters' performance theories and constructs / M. Govaerts, M. Van de Wiel, L. Schuwirth //Adv. Health Sci. Educ. - 2013. - V. 18. - P. 375-396.

6. Mehay R. The Essential Handbook for GP Training and Education. - Radcliffe Publishing Ltd.: Milton Keynes, 2012. - 536 p.

7. Miller G. E. The assessment of clinical skills/competence/performance //Acad. Med. -1990. - V. 65, №9. - P. 63-67.

8. Persichitte K. A. Educational Communications and Technology /K. A. Persichitte, A. Suparman, M. Spector //Issues and Innovations Educational Technology to Improve Quality and Access on a Global Scale. - Cham: Publisher NameSpringer, 2018. - 232 p.

9. Tracey M. W. Foundations of educational technology: integrative approaches and interdisciplinary perspectives /M. W. Tracey, M. Spector //Educational Technology Research and Development. - 2012. - V. 60. - P. 963-965.

10. Van Der Vleuten C. A model for programmatic assessment fit for purpose /C. Van Der Vleuten, L. Schuwirth, E. W. Driessen //Medical Teacher. - 2012. - V. 34. - P. 205-214.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Казимирова О.В., Мулдаева Г.М., Арыстан Л.И., Хайдаргалиева Л.С., Кемелова Г.С. ИНТЕРНАТУРАДАҒЫ ОБЪЕКТИВТІ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ КЛИНИКАЛЫҚ ЕМТИХАНҒА ТАЛДАУ. Медицина және экология. 2020;(3):67-71.

For citation:


Kazimirova O.V., Muldayeva G.M., Arystan L.I., Haydargaliyeva L.S., Kemelova G.S. ANALYSIS OF AN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION IN AN INTERNSHIP. Medicine and ecology. 2020;(3):67-71. (In Russ.)

Қараулар: 225


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)