METHODS OF PROBLEM EDUCATION OF BIOCHEMISTRY AS A VALUE INNOVATIVE TECHNOLOGY IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF MEDICAL UNIVERSITY
Abstract
About the Authors
A. I. KonoplyaRussian Federation
L. Ye. Muravlyova
Kazakhstan
N. A. Bystrova
Russian Federation
S. A. Dolgareva
Russian Federation
D. A. Klyuyev
Kazakhstan
G. A. Omarova
Kazakhstan
References
1. Арапов К. А. Проблемное обучение как средство развития интеллектуальной сферы школьников /К. А. Арапов, Г. Г. Рахматуллина // Молодой ученый. - 2012. - №8. - С. 290294. URL https://moluch.ru/archive/43/4806/ (дата обращения: 26.09.2018).
2. Герелес Л. М. Проблемное обучение в вузе //Молодой ученый. - 2011. - №4, Т. 2. -С. 78-80. URL https://moluch.ru/archive/27/2970/ (дата обращения: 26.09.2018).
3. Карасева Э. М. Проблемное обучение как средство формирования у студентов умений действовать самостоятельно //Современная педагогика. - 2014. - №5 [Электронный ресурс]. URL: http://pedagogika.snauka.ru/ 2014 /05 /2365 (дата обращения: 08.06.2018).
4. Шарипов Ф. В. Педагогика и психология высшей школы: Учеб. пос. - М.: Логос, 2012. - 448 с.
Review
For citations:
Konoplya A.I., Muravlyova L.Ye., Bystrova N.A., Dolgareva S.A., Klyuyev D.A., Omarova G.A. METHODS OF PROBLEM EDUCATION OF BIOCHEMISTRY AS A VALUE INNOVATIVE TECHNOLOGY IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF MEDICAL UNIVERSITY. Medicine and ecology. 2019;(1):115-118. (In Russ.)