МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕПНІҢ БІЛІКЛЛІК ПРОЦЕССІНДЕ БАҒАЛАУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БИО- КЕМИЯНЫ БІЛІМ БЕРУ ӘДІСІ
Аннотация
Авторлар туралы
А. И. КонопляРесей
Л. Е. Муравлёва
Қазақстан
Н. А. Быстрова
Ресей
С. А. Долгарева
Ресей
Д. А. Клюев
Қазақстан
Г. А. Омарова
Қазақстан
Әдебиет тізімі
1. Арапов К. А. Проблемное обучение как средство развития интеллектуальной сферы школьников /К. А. Арапов, Г. Г. Рахматуллина // Молодой ученый. - 2012. - №8. - С. 290294. URL https://moluch.ru/archive/43/4806/ (дата обращения: 26.09.2018).
2. Герелес Л. М. Проблемное обучение в вузе //Молодой ученый. - 2011. - №4, Т. 2. -С. 78-80. URL https://moluch.ru/archive/27/2970/ (дата обращения: 26.09.2018).
3. Карасева Э. М. Проблемное обучение как средство формирования у студентов умений действовать самостоятельно //Современная педагогика. - 2014. - №5 [Электронный ресурс]. URL: http://pedagogika.snauka.ru/ 2014 /05 /2365 (дата обращения: 08.06.2018).
4. Шарипов Ф. В. Педагогика и психология высшей школы: Учеб. пос. - М.: Логос, 2012. - 448 с.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Конопля А.И., Муравлёва Л.Е., Быстрова Н.А., Долгарева С.А., Клюев Д.А., Омарова Г.А. МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕПНІҢ БІЛІКЛЛІК ПРОЦЕССІНДЕ БАҒАЛАУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БИО- КЕМИЯНЫ БІЛІМ БЕРУ ӘДІСІ. Медицина және экология. 2019;(1):115-118.
For citation:
Konoplya A.I., Muravlyova L.Ye., Bystrova N.A., Dolgareva S.A., Klyuyev D.A., Omarova G.A. METHODS OF PROBLEM EDUCATION OF BIOCHEMISTRY AS A VALUE INNOVATIVE TECHNOLOGY IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF MEDICAL UNIVERSITY. Medicine and ecology. 2019;(1):115-118. (In Russ.)