Студенттерге сұрақ қою университетте «Қазақстан тарихы» пәнін оқыту әдістемесін жетілдіру құралы ретінде (КЕАҚ «Қарағанды медицина университеті» Қазақстан тарихы және ӘСП кафедрасы тәжірибесінен)
Аннотация
Мақалада «Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы» пәні бойынша студенттердің пәнді оқыту әдістемесіне қанағаттанушылық деңгейін анықтау мақсатында әр семестр соңында жүйелі түрде өткізілетін сауалнама нәтижелері қарастырылған. Мақала авторының кафедрадағы әріптестеріне ұсынған кері байланыс сауалнамасының өзі беріледі, сонымен қатар осы сауалнама сұрақтарына студенттердің жауаптары беріліп, талданады.
Автор туралы
А. Б. ДолгополовҚазақстан
тарихы және әлеуметтік-саяси пәндер кафедрасы
Қарағанды
Әдебиет тізімі
1. Президент Казахстана К.К. Токаев об образовании: https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=34460110
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Долгополов А.Б. Студенттерге сұрақ қою университетте «Қазақстан тарихы» пәнін оқыту әдістемесін жетілдіру құралы ретінде (КЕАҚ «Қарағанды медицина университеті» Қазақстан тарихы және ӘСП кафедрасы тәжірибесінен). Медицина және экология. 2022;(4):60-62.
For citation:
Dolgopolov A.B. Questionnaire for students as a means of teaching methods improving on the discipline «history of Kazakhstan» at the university (from the experience of the department of history of Kazakhstan and SPD of NC JSC «Medical university of Karagandy»). Medicine and ecology. 2022;(4):60-62. (In Russ.)