Preview

Медицина және экология

Кеңейтілген іздеу

МЕДИК-СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘРТҮРЛІОҚЫТУ ҮЛГІСІНДЕГІ ӘДІСТЕРДІБАҒАЛАУ

Толық мәтін:

Аннотация

Балалар хирургиясы курсын жүргізу кезінде сыналған оқытудың әр түрлі модельдерінде, жеке оқытушы құрған педагогикалық процесс концепциясын ескере отырып жаңа инновациялық жағдайларда болашақ дәрігерлердің құзыреттілігін анықтау мақсатында дәрігер-студенттердің білімін бағалау әдістеріне авторлармен талдау жүргізілді. Қолданылған бағалау әдістері студенттерде бизнес технологияларды ғылыми құзыреттілік дағдыларын меңгеру әдістерімен кешенді түрде көшіру ұсынысы 80% жағдайда расталған заман талаптарына сай келетін «жасырын ынта» (90-34.6%), стартап-идеялар (25-133.3%) түріндегі жаңа қажеттілліктерді анықтады. Медик-студенттердің білімін бағалаудың қолданылған әдістерін талдауы клиникалық ойлаудың дамуы жоғары оқу орнының құзыреттілігінің шегінде де жүретінін көрсетті, алайда оның жаңа талаптарға сай келе отырып, білім алушылардың бағытын өзгертіп, олардың және университеттің үміттеріне жауап бере отырып, оқытушы-иноватормен расталуы қажет.

Авторлар туралы

М. С. Асқаров
КЕАҚ «Қарағанды Медицина Университеті»
Қазақстан


Х. Б. Бисмильдин
КЕАҚ «Қарағанды Медицина Университеті»
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Абдрахманова А. О. Проблемы здравоохранения и медицинского образования Республики Казахстан и пути их решения /А. О. Абдрахманова, В. В. Койков, Б. М. Хандиллаева //Clinical Medicine of Kazakhstan. - 2015. -№1 (35). - С. 66-68.

2. Аскаров М. С. Пути интеграции программ детской хирургии в общую образовательную среду университета /М. С. Аскаров, Х. Б. Бисмильдин, Е. Е. Ерболганов, С. С. Шуахбаев //Медицина и экология. - 2017. - №1 (82). - С. 140-144.

3. Аскаров М. С. Самостоятельная работа обучаемых в структуре высшего медицинского образования в инновационных условиях /М. С. Аскаров, Х. Б. Бисмильдин, А. З. Кусаинов, М. А. Рахманов //Медицина и экология. - 2018. -№2 (87). - С. 120-126.

4. Даулетбакова М. И. Квалиметрический подход к оценке знаний выпускников вуза // Вестник КазНМУ. - 2013. - №4 (2). - С. 44-47.

5. Койков В. В. Роль research-based learning в подготовке инновационно-активных специалистов системы здравоохранения /В. В. Койков, Г. А. Дербисалина //Денсаулық сақтауды дамыту журналы. - 2012. - №4 (65). - С. 67-78.

6. Левина Л. М. Внедрение технологии «портфолио» в практику организации и оценки самостоятельной работы студентов высшей школы //Обучение, тестирование и оценка. -2018. - №18. - С. 98-106.

7. Лукьянец П. Б. Творческие основания клинического мышления //Омский научный вестник. - 2010. - №2 (86). - С. 126-129.

8. Черепов О. Д. О квалиметрической оценке самостоятельных работ студентов // Тез. докл. междунар. науч.-практ. конф. «Гарантии качества высшего профессионального образования». - Барнаул, 2008. - С. 346-347.

9. Joshua B. P. Technology Commercialization Effects on the Conduct of Research in Higher Education /B. P. Joshua, G. Eric //Res. High. Educ. - 2011. - V. 3. - Рр. 245-260.

10. Lombarts K. Competence-based education misses the essence of the medical profession //Perspectives on Medical Education. - 2015. - V. 4. - Pp. 326-328.

11. Ming L. N. Self-perceived competence correlates poorly with objectively measured competence in Evidence Based Medicine among medical students //L. N. Ming, T. C. Lieng //BMC Medical Education. - 2011. - V. 11. - P. 25.

12. Muntinga M. E. Toward diversity-responsive medical education: taking an inter-sectionality-based approach to a curriculum evaluation /M. E. Muntinga, V. Q. E. Krajenbrink, S. M. Peerdeman //Adv. in Health Sci. Educ. - 2016. - V. 21. - P. 541-559.

13. Sorensen J. Need for ensuring cultural competence in medical programmes of European universities /J. Sorensen, M. Norredam, J. Suurmond //BMC Medical Education. - 2019. - V. 19. - P. 21.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Асқаров М.С., Бисмильдин Х.Б. МЕДИК-СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘРТҮРЛІОҚЫТУ ҮЛГІСІНДЕГІ ӘДІСТЕРДІБАҒАЛАУ. Медицина және экология. 2019;(1):126-131.

For citation:


Askarov M.S., Bismildin H.B. ANALYSIS OF APPLICABLE METHODS OF KNOWLEDGE ESTIMA TES STUDENTS - MEDICINES WITH DIFFERENT TRAINING MODELS. Medicine and ecology. 2019;(1):126-131. (In Russ.)

Қараулар: 195


ISSN 2305-6045 (Print)
ISSN 2305-6053 (Online)